Gå til innhold

blank utflod????

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

minnet meg mer om vann i konsistens og ble jo litt redd...til vanlig er jo utfloden mer hvit på farge...??helt blankt uten lukt og noe gjennomsiktig slim...usj..sorry altså...har jo vrt så vant med alle disse andre fargene og vendt meg til dem så nå ble dette skummelt også...

ble jo livredd det skulle være fostervann:S er det mulig da???

Fortsetter under...

Hei vennen...

Stille her for tiden :-)

Tror ikke det er farlig...utfloden min har hatt mange rare fager fra hvit, sirton/gul/honning/brun...noen ganger tynn og andre ganger seig...ikke for sarte sjeler dette...forandrer seg etter aktivitet...

Tror den kan forandre seg litt underveis og utover svangerskapet...vet noen må bruke truseinnlegg fordi det renner...

:-)

Tror også at det er heeelt vanlig! Utfloden min har også variert en del, fra hvit lotionaktig, til gul/honningul, blank slimete til å være helt tørr. Hadde også en ettermiddag med brunlig utflod, men var på UL dagen etter og alt stod bra til :-)

Lykke til tøysekroppen, du er jo snart i 2. trimester - gleder meg til å komme etter, er 9+6 i dag!

hei jenter!!:) godt å se noe livstegn her da...er jo stille som bare det for tiden....?

ja sikkert som det skal være...det var sånn at det rant i går kveld...men nå er det brunt igjen:S

JA NURKET!!!:) så kos at magen er kommet..den er kommet her også...akkurat hatt besøk av kusinen min som kommenterte hvor tydelig det var hehehe:) blir litt stolt da..har jo gledet oss sånn til dette!!:))

ja jer er 12 fullgåtte uker i dag jeg...så i morgen er det 2 trim....helt utrolig....måtte lytte på hjertelyden idag akkurat 3 mnd på vei...og den lyden er blitt lettter å finne og sterkere siden sist:) hurraaa!!!

nurket:føler du at ting er bedre nå...sånn mentalt mener jeg?? jge har begynt å vende meg til at dette går bra men er enda redd og syns det er helt ufattelig utrolig at dette er sant...nesten så jeg må klype meg i armen hver dag jeg våkner og kommer på det...:)

ikke noe kvalme her i gården og ikke sett i doskålen en eneste gang heldigvis....sier jeg nå....;)men er så himla tett i nesen og brystene er blitt kjmpe ømme igjen og ser ut som de har planer om å vokse litt til igjen her....ganske tunge...

4 mai er det jordmor time..2 uker til i dag..lurer på hvordan det blir:)ellers krysser jeg bare fingrene for at alt skal gå bra videre....ikke for å mase på deg vennen..men har du noe time til ul eller bare ser du an litt?

klem:)

Annonse

Hodet er litt numment...

Er så kvalm og slapp at det nesten fjerner meg litt fra tanken på å være gravid...

Føler ikke så mye glede enda...vet ikke helt hvorfor...blir litt bekymret...

Gruer meg veldig til den duotesten og om alt er som det skal...større sjanse for kromosomfeil når man er litt eldre...huff...men ber og håper at alt er bra...tror jeg vil slappe av etter neste UL...

Føler meg veldig gravid...så tror det er noe der...men det er vel mer om alt er bra...han målte veldig feil tror jeg på siste UL...skulle vært to uker lenger etter hans målinger...vet ikke om det var "slurv" eller om det indikerer noe galt...livlig fantasi her....

Så litt fysisk dårlig og engstelig ellers...håper gleden kommer sigende på etterhvert...det har vel vært så mye så lenge at jeg ikke forstår dette enda...

Klem og takk for gode tanker :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...