curlymamma Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 hadde en spontantabort rundt 16mars gikk til legen og fikk beskjed at eg hadde en spontanabort..var 6uker på vei...bløde i lit over en uke...nå i dag tok eg en gravid test..der viste det seg at eg er gravid.kan det hende at hormonene sitter forsatt i kroppen?eg har ikke fått mensen igjen en etter spontanaborten..
❤Lille håp❤ Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 hmmm.. det er jo en stund siden.. du har ik hatt sex i mellomtiden da,så du kanskje er gravid på ny? hadde ringt legen, spurt de hva de tror...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 hei, trist at du fikk oppleve dette da... vil tro at hcg er ute av kroppen..når hadde du første mens etter dette her da? det KAN hende hcg sitter lit tigjen...den synker senere enn den stiger..samtidig er det jo rart at du i så fall har fått mens igjen... jeg vill tatt en hcg bp hos legen og sett hva nivået lå på...
curlymamma Skrevet 20. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2010 har hatt sex ja etter spontataborten.har ikke hatt mens etter spontatnaborten...eg venter mensen nå snart..hun sa det kunne ta 4 -6uker før eg fikk mensen igjen...
venterbarnnr2 Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Jeg hadde en spontanabort sommeren for 2 år siden og jeg mener å huske at legen sa at graviditetstesten kan vise psoitiv noen uker etterpå. MEN skal ikke si dette sikkert. Kanskje du skal ringe legen din og høre hva han/hun sier?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 sorry! lest feil...ser jo nå at du skrev "ikke hatt mens.... hmm... hcg kan værer seig så det eneste sikre er nok en tur til legen eller hvis du klarer å være tålmodig ta en ny test om en uke eller no... lykke til:)
MammaMia=) Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Jeg har noen venninner som har blitt gravide mnd etter en sa hvor alt har gått bra, så kan jo hende du er gravid på nytt nå.. Når det gjelder å få tilbake mens etter en sa så kan det også gå mye lengre tid enn 4-6 uker. Jeg gikk 3 mnd før jeg fikk tilbake mens etter sa som jeg hadde i fjor. Dra til legen å dobbeltsjekk. Tror det er smart. Lykke til uansett da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå