Gå til innhold

fødeplass i oslo (spesielt for flergangsfødende)

nettoppblittmamma

Anbefalte innlegg

hei,

vil anbefale alle flergangsfødende å ta en titt på tilbudet til føderiket, som er en jordmor-drevet fødestue drevet av rikshospitalet i oslo. stedet er drevet av utrolig flotte og erfarne jordmødre og hvis man får fødeplass der vil man også gå dit for kontroller. Du får utrolig god og personlig oppfølgning under svangerskapet og blir veldig godt tatt vare på, både før og etter fødsel. Da vi kom til samtaler og kontroll hos jordmor der følte jeg alltid at de hadde god tid til å snakke med oss og at de hadde et oppriktig engasjement i jobben sin. Under selve fødselen fikk vi også helt fantastisk oppfølging og lille gutten vår ble født i vann, noe som kan anbefales på det sterkeste.

Jeg vet det er mange som nok er skeptiske til å føde utenom det vanlige sykehus-tilbudet, men jeg vil anbefale dere til å ta en titt på tilbudet til Føderiket og stikke innom til en uforpliktende samtale for å se stedet selv og vurdere om dette er noe for dere. Det er for få som vet om dette supre tilbudet!

Ler mer på http://www.rikshospitalet.no/foderiket/

Ps. I år har Føderiket også publisert en brukerrapport som viser at hele 97% var fornøyde/svært fornøyde med fødselsopplevelsen og svangerskapskontrollene på føderiket :)

Fortsetter under...

Jeg må bare si at vi hadde også en fantastisk fødsel på Føderiket, med utrolig god oppfølging både før, under og etter fødselen. Vi fikk vårt første barn på Føderiket, og jeg kan virkelig ikke tenke meg at det kan være mulig å bli bedre ivaretatt noe sted enn det vi ble der. Jeg ville virkelig anbefale at dere stikker innom Føderiket for å ta en titt og slå av en prat med en av jordmødrene.

Lykke til med svangerskap, fødsel og valg av fødeplass alle sammen!

-mammaen til patrick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...