AnonymeAnine Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Jeg vet ikke om jeg er gravid eller ikke (men har et håp) før om en ukes tid, men har skrevet tidligere her om sopp i underlivet osv. Da jeg trente Xycling i går fikk jeg vondt i magen! Nederst i magen, der jeg har hatt murringer og stikking siden forrige mandag. Kan dette fortsatt bare være sopp? Vet dette er en veldig vag beskrivelse men det kan jo hende noen av dere har peiling!?!? Jeg ble også veldig svimmel og kvalm av å trene men det kan være fordi det var en stund siden sist:-)
AnonymeAnine Skrevet 20. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. april 2010 Ingen som har hatt stikninger i underlivet ved trening pga tidlig graviditet?
Julie_82 Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Man får ikke menssmerter/murringer hvis man har sopp. Det kan være et symptom på graviditet, men da får man det gjerne uten at man må gjøre noe for å provosere det, f eks ved trening.
AnonymeAnine Skrevet 20. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2010 Jeg kjenner murring "hele" dagen men det var ekstra stikking da jeg trente. Dersom man ikke får det via sopp så må det jo være noe annet, da. Håper det er en baby. Skummelt. Har to fra før og tror ikke mannen er så keen på en til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå