Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra i går hvor snøen lavet ned i takt med humøret, til i dag hvor sola varmer har humøret mitt forandret seg merkverdig.

Jeg har lyst å kysse naboen, jogge halvnaken til postkassen og slå salto på snørestene ute. Jeg vil rope høyt på verandaen, kvitre med fuglene og by forbipasserende inn på kaffe.

Hurra! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er d vitaminene man manglet i vinter. Solen varmer og det er ikke mye som skal til for at d vitaminene kommer tilbake i kroppen. Jeg tar tran og derfor har jeg følelsen hele året:)

Skrevet

Sånn er det når man endelig ser lyset!

Jeg burde vært deppa nå, fordi:

- operasjonen til vesla er bare en uke unna

- jeg har greid å lesse meg litt ned i styrearbeid

- rapporten som jeg har hatt et hav av tid på har plutselig deadline og jeg har nesten ikke skrevet noe...

Isteden er jeg glad, fordi:

- løvet spretter og magnolian står i blomst

- sola skinner og ungene har dekorert gata med fargeglade kritt-tegninger.

- jeg skal på visning

:-)

Gjest sug lut
Skrevet

Oj, visning, kan du flytte fra magnoliaen?

Ellers, joda, våryr er jo def en mulighet. Har spadd ut et lag til med issnø (de øverste tjue cm er pur is, siden det har smelta og frysi, pluss at det inneholder alle isklumpene som raste av taket) og er nede i åtti centimeter. Men så kaldt som det er nå... blir man ikke så yr som man kunne.

Skrevet

Magnolian er ikke min. Den står faktisk på parkeringsplassen på jobb! Så jeg får jo nyte den hver morgen når jeg kommer dit, en bra start på arbeidsdagen :-)

Min hage er liten, så ikke plass til et mangolia tre. Derfor visning på større hus med større hage - og der blir det mangolia hvis det blir mitt! (et bra krav til størrelse på hage, må ha plass til magnolia)

Tenk som alle denne snøskuffingen din hjelper til på SFS-prosjektet! Jeg sliter med å holde meg i aktivitet... Kanskje jeg burde løpe litt våryr rundt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...