Gå til innhold

Gravidklær på nett - anbefaler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som ikke har sjekket asos.com; de har masse lekkert til gravide, blant annet av merket mama licious. Har nettopp bestilt meg masse :)

Søk på maternity. Går du inn på clearence finner du masse til en slikk og ingenting!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må nok betale toll, ja, men slik jeg ser det blir det billigere uansett... Synes mammaklær-sidene i Norge er veldig dyre og har dårlig utvalg.

Skrevet

Jeg bestilte en god del derfra for noen måneder siden, og de klærne som er merkevarer (mamalicious etc) er helt OK, men de som er asos' egne synes jeg har ekkelt stoff og forholdsvis dårlig passform. Jeg bestilte str 10 og 12 som jeg stort sett ellers bruker, og jeg svømmer i "yogatightsene" deres, omslagsjakkene kunne passet en som var dobbelt så stor...

Skrevet

emm...unnskyld meg, men hvorfor i alle dager bestille mamalicious fra asos.com når du får dem på name-it.com?? Svenskt opphav men sender fra oslo innen norge, så du slipper tollen..79 kr i frakt, helt overlevelig det!

Skrevet

Oi, unnskyld, så dum jeg er som ikke visste om den sida! Herregud, jeg må bare bøye meg i støvet og beklage at jeg kunne være så tankeløs... Skal ALDRI anbefale en side igjen uten å dobbeltsjekke at ikke samme merkene finnes på en billigere svensk side. Sorry!

(Visste altså ikke om sida, OG jeg bestilte andre ting enn mamalicious fra asos...) Men takk for tipset, er det det jeg skal si? :P

Skrevet

Takk:) skulle ønske du kunne ane hvor glad jeg ble nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...