Gå til innhold

Han tar tingen han ga meg når vi var sammen?!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan han bare gjøre det?? Ta tilbake det han har gitt meg til jul, bursdag og slikt bare for det e slutt? Er jo mine ting nå er det ikke? Han trenger da ikke slettetanga, smykker og skoen mine! Han er så j*** urettferdig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en patetisk fyr. Finn frem innpakkingspapiret i samme slengen du, og si at han får ta med alt rasket sitt hvis han først skal ha noe.

Skrevet

N. Tar han ting som er dine, som du har fått uten klare forbehold, er det ulovlig å ta dem fra deg, det er å stjele.

Skrevet

Gitt bort er gitt bort, så det han driver med nå er tyveri.

Skrevet

Ja det er patetisk! Tenkte å gå å finne alle tingene han kjøpte til datteren vår å, men må prøve styre meg. Han skal knekke av hælene på alle skoene mine så jeg ikke kan bruke dem!

Skrevet

Men da får jo du igjen alt det du har gitt han også, sant?

Menn er idioter når det blir slutt og tenker ikke klart.

Min mann ville nok også ha sunket ned på det nivået der hvis vi ble skilt.

Jeg ville spurt hvorfor og prøvd å ha en samtale/diskusjon. Det er liten vits i å være smålig og ta fra deg småting når dere faktisk har en datter sammen og måtte ha hverandre i livet uansett.

Skrevet

Gaver skal beholdes.

Har dere fått felles gaver av hans foreldre, er det mest naturlig at han får det og det samme om dere har fått av dine foreldre så beholder du det.

At han har gitt deg gaver spiller ingen rolle, da er de dine.

Han stjeler faktisk nå.

Skrevet

Hahaha, for en fyr. Opplevde at en fyr jeg var sammen med gjorde det samme når det ble slutt. Blir til at man lurer på hvor mange som har hatt smykkene, kåpa og undertøyet før deg...;P

Skrevet

Ja,ja..Det viser jo bare at du gjorde det rette. Alstå, du var den som gjorde det slutt antar jeg..

Annet alternativ er at du har gjort noe så "forferdelig"/sveket ham på det groveste, slik at han ikke tenker helt klart akkurat nå. Og vil bare at du skal lide slik du har latt ham lide...Og da vil han sikkert komme seg til hektene igjen..

Men er det et brudd som har skjedd fordi "dere var foskjellige",- så har han ingen "rett til" å gjøre sånn...

Skrevet

Bruddet var pga han har alltid vært egoistisk og har egentli gitt f** hele tiden. Han har hatt mange sjangser til å fikse det, men at han ikke tok sjangsen da er hans egen feil! Han føler seg sveket nå fordi jeg ikke vil være sammen med han, og det føler han gjør meg egoistisk!

Sa til han at det var tyveri, og spurte hva i all verden sku han med tingene. Han sa at jeg skulle iallefall ikke ha ting som kunne gjøre meg lekker for andre gutter (slettetang,smykker osv)

Han begynnte kle av seg bokseren han har fått av meg, og kastet rundt seg med noe klær jeg har gitt han. Ba han beholde det! Skal ikke ha de skittne klærne hans!

Skrevet

Vurdere det! Men han trur me å gjøre livet mitt vældi surt om æ går mot han. :(

Skrevet

Anmeld for trusler i samme slengen. Ikke la deg kue av en idiot. Det er ikke sånn at man skal kunne lire av seg hva som helst ved et brudd og tro at den som roper høyest kommer vinnende ut av forholdet...

Skrevet

Hmm... Han har ikke tenkt på at du som selvstendig kvinne kan selv kjøpe ting som "gjør deg lekker for andre gutter"? Idiot spør du meg.

Si det til han, hva skal han gjøre da? Beslaglegge lønna di så du ikke kan kjøpe smykker? :P

Skrevet

Vet! Huff.. Ja må vel bare bli sterk igjenn. Problemet er bare at han er på besøk hos meg nå for å se datteren sin. Han bor egentlig i utlandet, og kan ikke dra noen plass nå pga flyene. Prøver beholde husfreden litt. Men er på nippen til å eksplodere snart, og jeg vet ikke hva som skjer når jeg gjør det!

Skrevet

Nei,det er en gave,han har gitt det bort til deg,kan ikke gjøre det,hvertfall ikke moralsk sett! Teit og barnslig!

Skrevet

Haha :P Sant! Bare synd slettetanga koster mellom 2-2500kr! Det kan jeg IKKE invistere på slettetang selv :P

Han har tilogmed sagt han skal overføre barnebidraget til moren min så hun kan kjøpe ting til datteren min. Å om han finner ut at hun gir meg pengene skal han slutte å gi noe. Han er en smule virkelighetsfjern til tider ;)

Skrevet

Å herregud :) Det kan han faktisk ikke gjøre. Hvis du søker Nav om fastsettelse av bidrag, og han nekter å betale direkte til deg, så skal de trekke bidraget fra lønna hans og overføre direkte til din konto.

Her er det nok raseriet som snakker, har vært gjennom det samme selv, bare at han ikke har begynt å betale enda :S

Skrevet

Ne han kan jo ikke gjøre det, men det at han er britisk men ikke har bodd der i mange år gjør at jeg ikke vet hvor de skal hente pengene fra. men han får 20-40.000 inn på konto i UKA så noe må man vel klare å få han til å betale. Men du får bidrag da selv om han ikke betaler selv?

Skrevet

Nå sier han at han skal selvfølgelig ikke ta tingene mine!

Ustabil.no!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...