Gå til innhold

Beco eller Manduca bæresele? (samme som på skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vekt av stjernetegn og har stooore vansker med å bestemme meg hehe.

Vurderte Ergo en stund men tror den fort blir kort i ryggen.

Noen som har erfaringer med Beco og/eller Manduca?

Har jeg forstått det riktig hvis:

Manduca kan forlenges i ryggen, det kan ikke Beco?

Med Beco kan man feste barnet i selen FØR man tar selen på seg, dermed enklere å få barnet på ryggen?

Skal bruke selen til ei på 5mnd og ei på 3 år så litt viktig at den er lang nok i ryggen til hun eldste :-)

Er det veldig knotete å lære seg å ta på selene? Jeg er for knotete til at sjal av ymse slag er aktuelt. Kjenner jeg også er litt nervøs for at de skal ramle utav dersom magereimen løsner hehe.... men med Beco så sitter de vel fast i selen uansett?

Tips og anbefalinger for og imot tas imot med STOR takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke brukt Beco, men Manduca er vel den eneste som en lett kan forlenge ryggen på. Det er ikke spesielt knotete å få på Manducaen og låsen på reima rundt livet har en ekstra knapp du må trykke inn for å åpne den, så du trenger to hender for å løsne magereima. Tviler på om det kan skje helt av seg sjøl..

Skrevet

har manduca og er godt fornøyd med det

der er en knapp på magebeltet som må holdes inne samtidig som man trykker på de to på siden - EU-regler, så det litt til å løsne den ved et uhell.

videre henger jo ikke ungen kun i dette, armene er over et annet belte, og man kjenner jo om magebeltet løsner, for det strammer man ganske bra for å få bærehjelpen der - sånn i aller værste tenkelige fall

dra på bæreglede i byen og prøv begge to - de hadde begge sist jeg var der i allefall - eller kom på bæretreff i regi av tettinntil og prøv fra noen som har =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...