Gå til innhold

Noen andre som har hatt barn med oppkast over 3 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine barn på 2 og 3 år har kastet opp siden januar. Det går i sykluser med 2 dager vondt, lite spising og så oppkast 1-2døgn. Deretter er det 2-6 dager før det begynner på igjen. Vi ser ikke noen sammenheng med matprodukter, det skjer om vi er hjemme el borte. Vi har renslige forhold og har spritet ned hele huset da det begynte.

Barna er slitne, tynne, hoster, brekker seg og vi foreldre utslitte og blakke(får jo ikke sykemelding og taper inntekt)

Legen tar oss ikke særlig på alvor. Helst vil de jo ikke ha oss inn når vi sier det er oppkast. Har kranglet igjennom en bæsjeprøve nå men de skal bare se etter mark.

Noen andre som har opplevd liknende og kan komme med råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpe meg!! Dette høres jo ikke bra ut!! Jeg ville prøvd en annen lege! Sånn går det jo ikke an å ha det!! Har ingen råd, desverre!

Skrevet

Virkelig ingen andre? huff.

Skrevet

Jo jeg har opplevd lignende, han hadde da cøliaki.

Bestill legetime hvor du ber om sjekk for dette og gjerne en hjemmetest på apoteket i mellomtiden. Testen er ikke 100% sikker, men viser den positivt utslag er den ikke feil.

Bare så det er sakt så trenger ikke oppkastene kun komme ved inntak av gluten. Når kroppen har vært plaget så lenge holder det med mat generelt for at kroppen reagerer. Min gutt kastet opp i 1.5 mnd men da hver dag. Kroppen var tilslutt så plaget at han gikk inn i total matnekt og ble midlertidig inntolerant for næring generalt. Alt måtte tilvennes på nytt som om han var baby, men gjennom sondenæring.

Så ikke la det gå lenger, krev utredning!

Skrevet

Hallo!

Dette er jo ikke normalt! Ville byttet lege med en gang jeg, eller krevd grundige undersøkelser. Høres jo helt inkompetent ut den legen.

Stakkar barna dine da :( Håper dere finner ut av det fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...