Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Jeg jobber i barnehage og har hørt mange navn i løpet av årene. Jeg synes den debatten som ruller å går her om dagen er så stygg. Ang. hvor dumme folk er som gir barna sine spessiele navn. Jeg synes det er kjempe stas når vi få¨r en liten krabat i bhg med et navn jeg aldri har hørt før. Jeg synes et spessielt navn gir en person støre identitet. Jeg synes det er mere moro med en liten Jaran, Lyder, Eljar, Helik og Caspian enn Kristian. Et år hadde vi i barnehagen 5 Kristian og 3 Emilie. Jeg synes da Caspian gir mere identitet enn å bli kalt Store Kristian eller Kristian H eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Jeg jobber også i barnehage og jeg er veldig enig med deg. De barna som har et spessielt navn blir lettere husket også. F.eks: Husker du han Kristian som gikk her for 5 årsiden? Ehh han høye, han lyse, han morrsome, ehh nei han husker jeg ikke tror jeg....
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Uannsett mhva slags navn du gir barne ditt vil noen synes det er noe galt med det. For spessielt, for vanlig, kjedelig, for langt, stygt, poppis osv.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Og nå sitter jo du og disser navnet Kristian, da..så ha det hyggelig i glasshuset ditt!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Jeg tror de som heter Kristian tåler dette bedre en de som heter Caspian. Vi har 1000 på 1000 med dette navnet. En liten gutt med navnet Caspinanm vil nok føle seg ganske alene hvis noen disser navnet hans.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Tror du et barn som heter Kristian er mindre sår får at noen ikke lker navnet hans en en liten gutt som heter Caspian, hvor mye tenker du med??
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Nei jeg troe ikke det. Men om jeg nevner her inne på dib at nå er dette navne ganske mye brukt så tror jeg ikke alle Kristianer der ute går til grunne. Jeg tror det er mye større belastning for de mammane som sitter her å leser at: hvilken idiot kaller barnet sit Marinius, eler Janus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå