Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 altså at den er ut mot magen, og virker som en demper på spark. hvor lenge er det før en kjenner skikkelig da? 18+5 idag, og syns jeg kjenner nesten ingenting
Erle79 Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Jeg har også morkaken liggende ut mot magen, men jeg synes faktisk ikke at det har lagt noen demper på sparkene, selv om enkelte hevder at det gjør det. Hvis du er 18+5 og kjenner "nesten ingenting", så kjenner du jo noe. Og i uke 18 er det ikke vanlig å kjenne all verden, så ikke bekymre deg. Om en måneds tid vil du kjenne masse liv, uavhengig av morkakens plassering...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 takk. har fått tvillinger før, og da var det turbo hele tiden. nå kan jeg legge meg ned med handa på magen og ligge lenge uten å kjenne noenting men er vel ikke så allverdens stor enda, så kan jo sparke inn mot ryggen feks (berolige megselv...kremt) var på ul forige uke...men klarer jo fort å bekymre meg jeg....
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Jeg Hadde morkaka fremme ved siste graviditet. Å jeg kjente egentlig aldri noe mye sparking, mye bekymringer egentlig, så kjøpte meg en doppler;) Men når babyen er stor å det begynner å bli trangt i livmora kjenner en bevegelsene godt!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Morkaka fremme med nummer to og da kjente jeg ikke et eneste spark før uke 22 ca. Lite spark de neste ukene også, men mot slutten kjente jeg akkurat like mye som nummer en... ) Helt normalt å kjenne lite når morkaka er fremme!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 ååå tusen takk alle nå er jeg roligere og kan kose meg igjen..merkelig hvor bekymret jeg skal bli for alt. tror jo ingenting er som det skal være...
Gjest Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Jeg er 21 uker og kjenner ikke spark slik at jeg VET det er babyen jeg kjenner... Har morkaken foran da...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Hadde det ved begge mine svangerskap. Kjente liv ca i uke 19-20 begge gangene.
MammanTilEmma❤ Skrevet 20. april 2010 #9 Skrevet 20. april 2010 Jeg hadde det i mitt svangerskap, å kjente lite liv til å begynne med egentlig, kjente at det "bobblet" inni der 2 ganger i uke 16, men så kjente jeg ingenting før uke 23. Når jeg først kjente så var det ikke ofte, var ikke vær dag heller.. men somregel:-) Det jeg gjorde når jeg ikke hadde kjent liv på en stund var å drikke noe søtt å legge meg ned å "vekke" den lille med å dullte litt imagen... å når jeg presset handa forsiktig ned på magen da så kjente jeg somregel at det sparket;)) Men mot slutten så kjenner en bevegelsene godt da, å når babyen er borti ribbbeina, det er litt ekkelt:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå