kj-si Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 18+4 idag, har kjent litt liv, men på ul sa ho at morkaka låg fremfor og nok dempet litt, men syns jeg kjenner så veldig lite liv..andre som har det slik? og veldig vondt i sidene ved brå bevegelser, og det er vondt lenge..uff usikker...
Mamma's Magic Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Hei:) Jeg er uke 27 nå, og kjenner liv daglig, men det tok LANG tid før jeg kjente noe. Tror jeg var i uke 23 før jeg var helt sikker på at jeg kjente liv stort sett hver dag. Da jeg var på ordinær UL i uke 19, kjente jeg ingenting i det hele tatt. Men på skjermen så vi ei veldig aktiv lita jente, så det var mye aktivitet, selv om jeg ikke kjente noe. Jeg har også morkaka liggende foran, og det demper nok mye, ja. Så du skal bare ta det HELT med ro. Skjønner engstelsen, helt forståelig det, men jeg hadde det i allefall på akkurat samme måte som deg, og alt er fint med lille:)
Gjest Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Jeg har morkaka fremme, vært på ul og har en aktiv liten gutt i magen. Er 21 uker nå og kjenner ikke liv hele tiden jeg heller...Det jeg kjenner er svakt og er ennå litt usikker på om det alltid er babyen jeg kjenner...
Norali Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Hei: Jeg er i 20.uke og er stadig bekymret for at jeg ikke kjenner liv. Kan kjenne litt en dag, for så å gå flere dager før jeg er sikker på at jeg kjenner noe igjen. Det kan også virke som om at det er vanskeligere å kjenne noe når man bekymrer seg, fordi man da ofte spenner seg. Noen ganger kan jeg også være usikker på om det er babyen jeg kjenner. Men har hatt to tidlige ultralyder + den vanlige i uke 18. Og jeg jeg har fått vite at babyen, som er ei lita jente, er svært aktiv. Det har derfor ofte vært frustrerende å ikke kjenne noe sikkert på flere dager. Men ut fra det jeg har forstått er det ikke vanlig å kjenne noe hver dag før man er over 24.uker.....eller noe sånt? Men det er jo tydelig at dette er noe som går igjen og som vi mødre tenker mye på. Ikke så rart heller siden vi faktisk bærer et barn i magen, og er de som skal kjenne babyen. Men lykke til alle sammen, det er nok mer vanlig å ha det slik som oss enn det vi tror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå