Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 hoho, jeg så to Trond viggo torgersen og martin andresen her.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Spetalen, Pia Haraldsen, Cathrine fra PH (ikke kjendis akkurat) og Øyvind Blunch (husker ikke hvordan det skrives..) ikke så spennende kanskje..husker jeg syns det var gøy å se en kjendis, men nå går jeg forbi noen hver dag
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Oh my god...dere er jammen heldige...wow. Gikk også stadig forbi noen da jeg gikk på skole i Oslo... Å du verden så heldig jeg var...weeeeeee..lucky me !!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Om man oppholder seg i Oslo sentrum jevnlig så ser man stort sett ørten kjendiser i løpet av en uke og da mister det "å se en kjendis" fort nyhetens interesse kan man si.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Nåja, dere var nå ganske "starstruck" da president Obama visiterte Oslo..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Ikke jeg:) Syns det var altfor stor oppstandelse..jeg gadd ikke.
Gjest Tale30 Skrevet 20. april 2010 #9 Skrevet 20. april 2010 Jeg husker at jeg ble forfulgt av Hotel Cæsar. Uansett hvor jeg var i Oslo, så dukket en slik Cæsar bil, eller en av skuespillerne opp. Jeg fikk litt sånn "Truman Show" følelse til slutt Jeg må si at det mest star struck jeg har vært var da jeg så Kofi Annan i et gatekryss nedenfor slottet sammen med sin kone. Jeg så ham bare bakfra først, og sa til min mann på tull: "Se, der er Kofi Annan" Vi stoppet for rødt lys akkurat samtidig som Annan og hans kone stoppet opp for å se seg om etter noe. Han stirret rett inn i vinduet på bilen, og det var jo ikke akkurat noen tvil. Både jeg og min mann var litt satt ut da.. Trodde liksom ikke den mannen bare kunne spankulere rundt som han ville
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #10 Skrevet 20. april 2010 Obama? Tror de fleste som bor i denne byen skulle ønske disse folke langt vekk! Er du klar over hvor vanskelig det er å bo og jobbe her når sikkerhetstiltak settes i verk pga ett enkelt menneske? Tipper de fleste som glana på Obama kom utabys fra!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #11 Skrevet 20. april 2010 Guttungen sa han så Leif Birger fra farmen på butikken i går. Han sa at ellers måtte det være en som lignet veldig.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #12 Skrevet 20. april 2010 Jeg for min del holdt meg unna sentrum da Obama var her for å slippe unna kaoset. Jeg må gjennom sentrum hver dag for å komme meg på jobb og valgte å ta fri den dagen han var her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå