Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Ser gjennom gamle papirer fra klinikken (får ikke sove). Jenta hadde truende asfyxi og derfor ble det keisersnitt. Er det noen som vet akkurat hva det betyr? Fikk vite den gang at hun var for svak for vanlig fødsel.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Asfyxi er kvelning, surstoffmangel. Jeg hadde det samme i papirene etter første fødsel. Har slitt med det siden - ble reddere i etterkant enn jeg var da fødselen stod på.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Så de prøvde kanskje å fortelle det forsiktig mens det sto på? Det er skummelt å tenke på hvor alvorlig det var, ja...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Jeg vet ikke helt, eller, jeg forstod at de prøvene de tok av ham (rispet i hodet som stod og stanget) ikke var gode nok, men jeg var helt hinsides på det tidspunktet, så jeg oppfattet ikke helt godt. Men de sa nok ikke akkurat det uansett, de sa bare at det var best for ham om han fikk komme ut nå. De var flinke og rolige og fine. Men da jeg skaffet meg papirene i ettertid tror jeg at jeg vekket opp noe veldig traumatisk. For selv nå når jeg skriver til deg om det kan jeg kjenne at det snører seg i halsen og jeg begynner nesten å grine.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Jeg tenker av og til på at hadde jeg ikke bodd nær et sykehus hadde hun vært død i dag. Huff... Forferdelig å tenke sånn, og jeg er evig takknemmelig for legene som oppdaget det og reddet henne...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Det betyr truende oksygenmangel ja. sønnen min hadde det samme. Men ikke noe ks her nei, to mislykkede vakum og så tang før ham kom ut livløs. De fikk fort liv i ham, men helt jævlig og er litt forbanna for at de ikke fikk ham ut leeenge før!!!! De tok også prøve av hodet hans inni magen (det er for å sjekke PH verdien som inidkerer stress hos barnet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå