Påtidemedentil Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Når blir jeg gravid? Blir jeg gravid denne måneden? evt kjønn? Å om du ser mere, skriv det gjerne ned ) 14.12.1990 Håper på svar, kan spå tilbake
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 får opp at du blir gravid i nov med ei jente. Får opp at du har mye du skulle ha ordnet før du blir gravid,får opp noe med ei hus/leilighet.Er du på jakt etter noe? Ellers er det bare posetiv energi rundt deg.du skinner som ei sol. Når blir jeg gravid og gjerne kjønn.Er ikke en prøver enda..muligens jeg blir det på lørdagen...spennede. jeg 28.4.82
Påtidemedentil Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2010 Tusentakk:)) Håper ikke att jeg må vente så lenge da men ;o hehe Får opp 1012 på deg jeg får opp to gutter jeg... Så tvillinger eller to tette Eller kanskje du har det fra før? Kommer også opp jente på deg her.. august ser jeg..
Påtidemedentil Skrevet 20. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2010 Nei, nå ser jeg jo att du har to gutter i nicke.. herregud Da var det ikke rart jeg fikk opp det.. Da er jeg sikker på att det blir ei lita jente neste gang... Desember 2011 eller januar 2012 kommer hun
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 har to veldig tette gutter ja,er ikke et år i mellom de eller.Hadde vært gøy med ei jente til slutt men bare at barnet er friskt sier jeg. Er ikke helt i prøvingen enda..men vi får se på lørdagen for da skal jeg ta ut p-ringen....spennede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå