EnMor2TrollOgEnHund Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Hei, jeg og mannen min har det fint sammen, men.... En gang skulle han på jobb seminar i en annen by, så de sov på hotell. Han hadde med seg masse fine klær for de skulle kansje drikke på hotellet. Å han hadde ikke trengt å dra engang, for det var ikke noe han MÅTTE være med på, å enda jeg gråt, å sa jeg ville han skulle være hjemme sammen med meg den helga! Men han dro, og han skrudde av mobiltelefonen sin, noe han ALDRI har gjort før, ikke 1 gang på 5 år faktisk. Sa han var trøtt å la seg tidlig?!? Og en annen ting, på jobben hans, serverer han på bakrommet, der var det 2 damer som ville ha sex med han, han avviste de, sier han, og sa han var forlovet, Da sa de at det brydde de seg fint lite om, finner han aldri ut av alikevel osv.. De hadde visst prøvd seg flere ganger på kvelden. Men jeg får vite om dette først 3 måneder etterpå?? Å en siste ting, vi hadde kranglet, å han forsvant, vi kjenner hverandre godt og alle hverandres venner, jeg ringte rundt å prøvde å få tak i han, fordi jeg ble lei meg fordi jeg hadde kranglet med han.. Da hadde han plutselig en god venn han hadde vært på besøk hos, som jeg aldri har hørt om engang.. Etter å ha nevnt dette som litt rart fra tid til annen," fordi han påsto jo uten å blunke hver gang vi snakket om det, at der var der han hadde vært, ferdig med den saken liksom.. " Så sa jeg at, ja da synes jeg vi skal kjøre en tur innom denne gode vennen din som jeg aldri har fått møtt, jeg kjenner jo alle dine andre venner liksom. Den gode vennen din vil vel uansett hilse på familien din, du har jo barn og Kone, Vi kan reise innom og be han på middag for gamle dagers skyld, da begynte han og bli skikkelig sint for det skjønte han ikke vitsen i. GLEM DET! Herregud tviler du på meg liksom?? Da sa jeg ja, og etter jobben kjørte jeg bilen rett opp i bydelen han sa han hadde vært hos den gode vennen sin, men han husket ikke vilket hus han hadde værti, litt rart iogmed at dette var en venn som var en nær venn fra barndommen og bodd der hele sitt liv. Og han har helt sikkert flyttet, FLYTTET?? Hvorfor det tror du det? Han har jo bodd der hele sitt liv? Men fordi du ikke har vært der på ett år, så er huset revet og vennen flyttet.. Jeg sa greit vi kan kjøre rundt til vi finner huset til vennen din Jeg gleder meg fælt til og få treffe din gode venn! Da knakk han sammen å begynte å gråte........SKIKKELIG!! Han sa isteden plutselig at han hadde vært hos sin far?! Så i snart ett år har hann liksom gått å løyet å sagt at han var hos en ??????? istedenfor å si at, ja jeg dro til faren min å sov der.?! Jeg kjenner hans far godt vi har et godt forhold til hverandre og min mann forteller om alt ellers....? Og en annen dag skulle han besøke søsteren sin, da hadde exen, som vi har en toveis enighet om at ingen av oss skal ha noe med, kjørt han den lange hjem på kvelden? Var han i det hele tatt hos søstern sin? Og en annen gang vi kranglet littegrann, bare forsvant han igjen.. Da hadde han gått ut å tatt seg en øl med noen "venner" som jeg heller aldri har møtt''? I en leilighet jeg heller aldri har hørt om, fikk vite, at det var noen venner av exen hans, men altså, HUN var jo ikke der, men i løpet av 5 år har jeg heller aldri sett noe til disse vennene... Han mener jeg er paranoid, men jeg er veldig redd for at jeg er STOKK dun, oh han veldig UTRO, jeg kan ihvertfall ikke se noen grunn som helst til tillit i dette forholdet lenger. HJELP!! Trenger sååååårt noen gode råd her :(
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Aiii aiii.... Du er ikke alene om å reagere på dette, hadde det vært mannen min så hadde jeg ikke slappet av før jeg fikk noen svar. En ting er sikkert... Du er IKKE paranoid. Det trenger slettes ikke være noe utroskap. Men jeg hadde ikke latt dette passere, og jeg hadde aldri ville tolerert å bli kalt paranoid eller dum. Det er ikke lett å gi noen råd, men jeg ville satt meg ned og tatt en prat med han. Fortalt han at du har følelser du også som han ikke kan tråkke på. Du skal ikke bli sur eller sint. Men at det er helt åpenlyst at han skjuler noe for deg, og han har en sjangse til å være ærlig nå. Mannen min løy om alt han, alt fra småting til vanskelige ting, så pr i dag stoler jeg ikke på han og det er vondt å gå rundt å føle seg utrygg. Men du kan jo fortelle mannen din at du er hans venn, og UANSETT hva han driver med nå så kommer det til å komme for en dag alikevell. Så hvis han har respekt for deg så burde du i såfall være den første som fikk vite hva som skjer. Som sagt, jeg synes det stinker muffens av det han driver med. Han kan ikke bare tenke på sine egne følelser hvis det skulle være noe alvorlig han holder inne... som f.eks utroskap..... Sender deg en stor klem Har dere fått snakket noe mer siden du postet innlegget?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Løgnaktig, beregnende dust. Jeg ville ikke ha stolt et minutt på han.
trudekua Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Det er IKKE deg som har lusket rundt som en annen hund!!! Mye mulig han gjør/sier ting for å sjekke reaksjonen din, om du blir sinna, lei deg, oppgitt eller bare gir f... Dessverre så går det ikke bare utover deg, men barna dine også. er han mann nok så sier han det som det er, er han mus så fortsetter han å holde på sånn til du setter ned foten. Jeg kjenner til flere tilfeller hvor den parten har oppført seg lite eksemplarisk bare for å slippe å gjøre det slutt, men heller vente på at den andre gjør det. "Da får ikke jeg skylda ihvertfall". Håper det ordner seg, at du får lagt et lokk på saken og at du/dere møter sommeren lykkelige:)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Får ordentlig vondt av å lese det du skriver. Standard at han bruker den hersketeknikken at sier det er du som er paranoid. Det er bare såå standard for å få dama/kona til å ikke tør å si noe. Jeg vil bare si at du slett ikke er paranoid. Her er det noe som skurrer veldig. Hvis du skal få sjelefred så må du komme til bunns i hva det er som foregår. For her er det mye løgner ute og går. Enten må han ta et gigantisk oppgjør med seg selv for at dere skal ha et godt forhold, eller så får du tenker på deg SELV og tenke du fortjener bedre. En ting er at dere er gift og har barn sammen. Men skal du dele livet med en som er utro? Han må ihvert fall gjøre en total omvending i det han driver med. Først da kan dere finne tilbake. Hva med samlivsterapi? Vil han det? Har du penger til en privat etterforsker forresten? Har du økonomi til privatetterforsker vil du da i hvert fall finne ut hvor det er han lusker og lurer. Da får du i hvert fall svart på hvitt hva det er som foregår. Lykke til kjære deg. Håper du har gode venner og familie som støtter deg godt.
-Hengebuksvinet- Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Håper jeg ikke sårer deg nå, men har du noen grunn til å misstro partneren din? Jeg har aldri opplevd at det har kommet noe godt ut av å "passe på" voksne mennesker, og tror nok at du kommer til å jage bort mannen din om du fortsetter som nå. Dere har nok en del ting å ordne opp i, om dere fremdeles ønsker å være sammen. Jeg tror familevernkontoret kan være en god ide, du er rett og slett nødt til å få i stand en dialog med mannen. Selvsagt skal man ikke akseptere at en av partene bare blir borte, men menn har en tendens til å ville trekke seg unna konflikter. Og om du alltid er på hugget, kan det rett og slett være at han bare trengte å være for seg selv. (Etter første gangs gjennomlesing virker du ganske ekstrem, og det synes jeg du bør være klar over).
Anonym bruker Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 skjerp deg. tror dama kjenner MANNEN SIN bedre en du gjør i alle fall. sier hun at han gjør ting som han aldri har gjort før (på 5 år), så sier a det. på hugget du liksom, høres tålmodig ut for meg! stå på du jenta, forhåpentligvis kan dere finne tilliten igjen, og fikse familien, og om det skulle komme til det, så klarer du deg helt fint aleine.. det er ikke verdens undergang å gå fra en løgner
bella1986 Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 ikke glem magefølelsen du. ikke gi opp. skjønner at man vil redde familien, og han kanskje vil ha både pose og sekk. lykke til, håper dere kan finne tilliten igjen, og hvis ikke så kan du takke høyere krefter for at vi kommer fra norge og ikke er økonomisk avhengig av en partner, det viktigste er at du er lykkelig og føler deg bra med deg selv, og hvis hgan snyter deg for lykken... dump han i går! stå på og lykke til:) masse klemmer til deg
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Det kan godt hende du har rett i at han skjuler noe for deg, men du høres jo ikke riktig navla ut du heller. Gråter for at mannen skal bli hjemme en helg? Kjører rundt i en bydel for å finne et hus?? Du er en kontrollfreak, og prøve å ha kontroll på en mann vil uansett ikke forhindre at han er utro. Jobb med deg selv, og hvis magefølelsen sier at han er utro så har du valget, bli eller gå..
Gjest Antarctica Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 Om hun er kontrolfreak eller ikke så viser jo alle kontrollene at fyren ikke har rent mel i posen. Hun er ikke mer kontrollerende enn hun må være, jeg syns det er helt åpenbart at han juger, og det kan godt tenkes ut fra hans handlingsmønster at han har en eller annen på si. Å finne opp venner hun aldri har hørt om, som plutselig ikke finnes likevel, er jo et klassisk eksempel på en løgn som ikke lyktes helt, vel?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 uff, for en idiot han høres ut til å være. jeg har jo bare hørt din versjon av historien, men syns nå likevel det er fryktelig dumt gjort av ham å lyve sånn. høres ut som min mann, han holdt på sånn lenge, og beskykdte meg for å være paranoid osv, jeg gråt og unnskyldte meg for å ha mistrodd ham, og han "tilga meg..." men et år etterpå kom det fram at jeg hadde rett i mine antakelser. han hadde løyet om både det ene og det andre över lengre tid. jeg kastet ham ut, og vi endte i familieterapi, og ting ordnet seg. vi har hatt det ganske bra siden, men jeg jobber fælt med å klare å stole på ham, han løy jo så det sto etter den gangen. jeg er håpløs på sånt, klarer ikke lyve eller skjule sannheter, så jeg syns det er vanskelig. vi må nok gå noen runder igjen, han og jeg. lykke til til deg da! tror du må ta det en dag alt er rolig rundt dere, og helst en dag dere har barnevakt eller noe, så det får pratet dere helt ferdige... og prøv å ikke anklage, da blir det lettere for ham å gå til motangrep... en ting til, det er veldig typisk for folk som lyver å anklage andre for å være paranoide... å legge skyldfølelsen over på den andre, og å gå i forsvar. eller å bli sint. så det kan jo absolutt høres ut som han lyver. men hva vet vel jeg. lykke til med å finne ut av det, og med å ordne opp i alt sammen!!!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #12 Skrevet 10. mai 2010 jeg skal ikke si at dette gjelder din mann.. men jeg jobber i et veldig manneyrke, kor vi er 25 gutter og jeg er enste jenten.. vi reiser på firma turer til praha, køben,amsterdam,barcelona osv.. HVER gang er jeg ''ringepasser'' å får ansvaret for alle sine gifte/forlovelse ringer.. når de skal ut å kjøpe seg damer å går på disse plassene sine.. sjokkert ble jeg første gang, når jeg skulle ha vors på mitt hotell rom, gutta kom.. og det kom noen damer, som jeg skjønte seinere på kvelden vr horer.selgerene som var med os, var værst.. og det var noe de gjore sammen.. han rikeste av de som var selger,en litt eldre mann..virket utrolig skikkelig,og haken litt hevet..men når jeg kom i snakk med han, skrøt han utroolig mye over konen sin, som var så glad i nye biler å bla bla bla..hun var bare en utrolig kone!! så få tid seinere på kvelden,var han den som forsvant først med to av disse berene..sjokkerende..og mine andre kollegaer,men barn og koner hjemme for også med disse jentene..jeg hadde hotell rom mellom to av mine kolegaer, og de damene stønnet hele natten,det var kjempe ekkelt.å jeg slet med å se de i øynene etterpå. kor er samvittgheten, og kor er hodet? de forsvant en etter en, jeg satt igjenn med en lærling, som var ganske paff også..sånn hvar det vist påhver tur..og det har jeg erfart..oh jeg skal ALDRIG bli sammen med en selger..etter de erfaringene jeg har med selgere som reiser på''jobb turer'' jeg er sjokkert.. jeg og lærlingen var på jakt etter nach, og banket på rommet til shefen vår, som vi hørte at det var full musikk inne hos han..han åpnet døren, naken..der stod to av de andre selgerene nken i bkgrunnen å knullet på to damer.. dett varsjkokkerende.. jeg sammenligner ikke det du skriver med dette, jeg bare kom på det når jeg leste om menn som reiser sånn.. jeg håper det ordnr seg for deg stakkars...masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå