ღMadame_mim ღ Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 For en nedtur!! Jeg som hadde så store planer om å fullamme i minst 4 mnd, og så gikk det 3 uker før melka begynte å tulle!! Den siste uka har jeg måtte pumpe pga for lite melk og nå i dag var det tomt ved ett måltid gitt, da er det nok for min del! Da er det bedre å gå over til mme. Da vet jeg hvertfall med sikkerhet at vesla får i seg nok uten at jeg må stresse med all pumpingen og mme ved siden av pga jeg ikke har nok!! Vet ikke helt hva jeg ville med innlegget, måtte bare få ut min skuffelse..
Gjest Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Hei! Skjønner godt at du syns det er en stor nedtur, det syntes jeg også da jeg måtte slutte med ammingen. Men, jeg syns du gjør et klokt valg som ikke gidder stresse med pumping og mme i tillegg, det kan slite ut enhver! Kos deg heller med vesla di du Klem
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Akkurat det samme for meg. Hadde melk i 3 uker til lillegutt...8 uker nå. Nå får han mme å er så fornøyd å god og mett:-) Liten nedtur å miste melka ja, men trøster meg med at nå vet jeg at han blir mett:-)
Gry70 Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Jeg gikk også tom for melk (på kveldene) i starten (da snuppa var 2-3 uker) og reddet kvelden med mme. Men jeg lot babyen suge så lenge som mulig både før og etter mme. Etter hvert så ville hun ikke lengre ha flasken, rett og slett fordi hun fikk nok melk av puppen. Tror jeg ga mme i tilegg til pupp i ca tre uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå