Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært plaget med kvalme i tre uker ( er i uke 10 nå) og hatt veldig ømme pupper og lite energi. Energien er fremdeles ikke på topp, men puppene har plutselig blitt normale igjen. Kvalmen sitter litt i ennå, men ikke på langt nær sånn som det var. Var forberedt på flere slike uker, så er litt overrasket over at jeg ikke er like øm og oppblåst som jeg var. Det er nesten så jeg ikke føler meg gravid lenger. Er dette vanlig? Det er mitt første savngerskap, så føler meg litt smånervøs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine symptomer kommer og går, ømme pupper som kommer og går også, tror det er normalt, har sett fler som har det sånn :)

Skrevet

Har det på samme måte. Var dritkvalm i 3 uker og har nesten ikke snev igjen av det. Mindre oppblåst i magen også og ikke så ømme bryster.

Jeg har en fra før og når jeg tok bekymringen min opp med mannen om dette, lo han godt. Det var visst på akkurat samme måten forrige gang. Han kunne ikke tro at jeg ikke husket det:-) Og når han nevner det kan det jo kanskje stemme?

Men, bekymringen sitter i...

Så, ja, det er HELT normalt:-D

Vi får vel bare forsøke å nyte det og gjøre så godt vi kan for ikke å bekymre oss.

Lykke til!

Skrevet

Takk for beroligende svar:)

Regner med at alt er bra selv om jeg ikke har den samme tunge følelsen som tidligere- det var vel bare luft!

Egentlig ganske deilig, nå trener jeg som før uten å tenke på magen. Godt så lenge det varer ihvertfall...blir vel begrensninger av seg selv etterhvert:)

Lykke til dere også!

Skrevet

hei:)

tror nok alt er i orden hos deg jeg;)

jeg mistet ALLE sympt.uke 6 og som du følte jeg meg ikke oppblåst eller noe og følelsen av å ikke være gravid kom sigende...ca 2 uker senere kom de få sympt,jeg hadde i utgangspunktet tilbake for så å forsvinne igjen og nå 12 uker på vei er de begynt å komme tilbake..

og jammen en liten koselig kul på magen også uten å være oppblåst:)

lykke til,dette går bra skal du se!:)

Skrevet

Ingen symptomer lenger? Vet du hva.... NYT DET var beskjeden jeg fikk av legen ;)

Skrevet

Takk!!!

Den følelsen å ikke føle meg gravid lengre er skummel.... Flott med forum der jeg kan se at andre har det som meg!!! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...