Gå til innhold

flere som venter gutt og har vært super kvalm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 gutter ifra før og ikke vært noe særlig dårlig med de. Bare litt bekkenplager på slutten av s.skapet...

Men denne gangen har jeg vært super kvalm, kastet opp og mangler jern+ b12. Er i uke 18 og er kvalm og trøtt enda.

Og venter gutt. Det er faktisk nesten ingen som tror meg når jeg sier det. Alle har forventet ei jente denne gangen. men på ul så vi en liten tut. Og da tar vel ikke jordmor feil?!

Noen flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en jente og en gutt fra før. Var kvalm med dem også, mest med jenta. Denne gangen har jeg fått ekstrem svangerskapskvalme, og var jo sikker på at det var enten tvillinger eller jente. Men det er gutt, gitt.

Skrevet

hehe, så merkelig. Da har det virkelig ingenting å si at kvalmen kommer med jenta :-)

Masse lykke til videre ;-)

Skrevet

Jeg var kvalmen helt til uke 18, så kvalmen at jeg kastet opp maten flere ganger daglig og gikk en del ned i vekt. Venter gutt =)

Skrevet

Jeg var sykt kvalmen de første mnd,og jeg vente gutt :) Sist svangerskap var jeg så og si ingenting kvalm og da fikk jeg jente:) Å alle sa jeg hadde typisk guttemage med jenta :) hehe.. Så det stemmer ikke at hvis det er gutt så er det sånn eller sånn eller sånn!

Skrevet

Har to gutter og med de to var jeg ikke kvalm i det hele tatt.Venter min tredje gutt og har hatt hypermesis siden uke 4.Er i uke 33 nå og er kjempekvalm og kaster opp fortsatt.7mnd med kvalme og oppkast.Skal nok ha det sånn frem til fødselen.Aldri sett maken til.Lykke til videre:)

Skrevet

jeg har vært veldig kvalm og jeg har en liten gutt i magen min.

Har kastet opp en del og hatt jernmangel.

Ingen svangerskap er helt like sa legen min en gang :-)

Skrevet

også kvalm med gutt her :) like kvalm som jeg var med jenta vår.

Skrevet

Med førstemann var jeg utrolig kvalm, det ble gutt. Kastet opp til uke 18.

Nå med andremann så har jeg også vært veldig veldig kvalm og kastet opp mye, er ikke sikker hva det er enda, siden jeg ikke har vært på UL. Men jeg har på følelsen at det er enda en gutt :)

Skrevet

Jeg venter sannynlivis gutt, og har vært SUPERKVALM!!!

Forrige gang, da jeg fikk jente, var jeg også kvalm t.o.m uke 12, men MYE, MYE MINDRE.

Har stort sett hatt veldig mange fler og forsterkede svangerskapsplager denne gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...