Elin1980 Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Er gravid med mitt andre barn, er 11+5 i dag, og har desverre hatt blødninger i hele dag. Har vært hos legen, men hun sier jeg skal slappe av - LETT ...nei.. Har litt mensenvondt i magen nå på kvelden, og er kjempe bekymra..Er så redd for og miste (( Er brunt tflod med friskt blod i..... Noen som har vært borti det samme?
Skoobidoo Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Har ingen erfaringer, dessverre. Men husk at dette kan være helt ufarlig!! Det er jo massevis av historier her inne hvor man blør litt, har vondt i magen osv.. Men så er alt i tipptopp stand :-) Forstår selvsagt at du er bekymret, og vil bare vise min medfølelse.. Jeg håper og krysser fingrene for deg. Dette ordner seg! Skal du på UL?
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 heija . jeg har hatt en del blødninger,brunt og friskt om enn annen.og jeg ble sendt på ul,da var alt bra me dn lille,og di på sykhuset sa at det faktisk er ganske normalt å ha blødninger,mn at man burde få sjekka d vest d øke på eller ved sterke smerte,jeg hadde smerter i rygg og mage,og blødningene varte i 12 dager ca.var så kjempe bekymra,ogskjønner at du er d også.mn prøv å slapp av,ring legen på nytt,evt jordmor,og du kan også bestille privat ul. satser på at alt går bra og x krysser fingrene...
*Oktoberprins:)*HØYGRAVID* Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Titter innom fra 2 trimester jeg.. Jeg hadde dagelige blødninger fra uke fem til uke16 før de begynte å avta. Jeg har vert på flere ul, to på sykehuset og to til privat. Med meg så mener de at det har vert tvillinger, men det er ingen som kan si sikkert siden det skjedde så tidlig. Om jeg var deg ville jeg spørt om du kan få ul av legen din, eller bestillt privat. Er ikke sikkert at det er noe gale i det hele tatt, bare se på meg. Her vokser magen og alt er bra. Ønsker deg masse lykke til. Klem
*julybirth* Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 kom deg til legen å krev en invendig ul, så får du sjelefred :-) lykke til, håper alt går bra :-)
Elin1980 Skrevet 20. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2010 Takk for svar jenter.. Jeg dro på UL i dag, for blødningen ga seg ikke..Og dette gikk skikkelig dritt desverre Må inn på sykehuset senere i adg for abort, pga fosteret ikke utviklet seg normalt..Gruer meg sykt til det !! Utrolig trist og i morgen hadde vi vært 12 uker på vei. Så magefølelsen min stemte desverre Bare griner, og har det ganske kjipt nå. Trodde ikke jeg skulle reagere så sterkt når det er så tidlig enda, men tøft er det ja! Trist og gjennomføre en abort som jeg overhodet ikke har lyst til, men som jeg må igjennom Lykke til alle sammen, vi ses snart igjen her inne
Frøken Lillan Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Huff kjære deg. Dette var trist å høre. Håper du etter forholdene har det bra, og lykke til. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå