rosen25 Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 (Samma som barnehage debatten) Hej undrar om någon har lust att svara på en fråga Min snuppa och jag har sökt barnhage till henne från hon är 10 månader, den 20 sep. När får man då reda på om man får någon plats? Vi ringde och hörde med barnhagarna vi sökt men vi fanns inte med i systemet än bara för hon är under ett. Är det någon som har erfaring med detta? Ska man bara ta och leta dagmamma direkt kanske.. Tacksam för svar!!
Gjest eelis+kian Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Min gutt begynner i bhg når han er 10 mnd, i august. Jeg fikk plass i forrige uke, fikk brev i posten. Har dere søkt i kommunale eller private bhg?
Nøtt Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Det er kun de barna som er født før 1. september året før som har rett på barnehageplass. Rart dere ikke fantes i systemet da, de burde jo ha en form for venteliste?
rosen25 Skrevet 20. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2010 Ja hon är född i december. Men tycker verkligen att man inte ska behöva vänta tills en vecka innan permissionen tar slut. må ju veta om man kan gå på jobb eller ej... jobbigt system detta får väl ringa om en månad och höra igen.. tack för svar!!
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Hei! Du skriver ikke noe om hvor dere bor. Vi bor i Sandefjord, bra barnehagedekning. Vi fikk plass til vår baby(født i oktober 2009) i barnehagen fra august. Det samme gjorde vi i 2008, da vår eldste datter (født nov. 2007), begynte i barnehage i august 2008. Du får ringe kommunen eller barnehagen på ny, og spørre om hvordan praksisen er. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå