Gå til innhold

Barnehager i Tønsberg og omegn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen å anbefale/fraråde?

Skrevet

Hvilket område tenker du å søke i da? På eik vil jeg absolutt anbefalle eik vestre og mortenåsen barnehage, begge to veldig gode. I slagen/tolvsrød, vil jeg anbefalle olsrød og slagen barnehage, store, faglig sterke barnehager. Hvis du skal søke i sentrum, så vil jeg anbefalle fjerdingen. Hogsnes barnehage ligger utenfor byen, mot Sem og er kjent for dyktige pedagoger.

Det finnes sikkert mange fler, men dette er de som stiller øverst på listen min :))

Skrevet

Regner med det blir i området Eik/Slagen.

Ønsker at det skal være egen småbarnsavdeling, syns ikke noe om disse åpne barnehagene med barnegrupper. Tror ikke de minste får den nærkontakten de har behov for det, snakk om en ettåring.

Skrevet

Eik vestre og mortenåsen ligger på eik. Disse er tradisjonelle barnehager med småbarnsavdeliger og helt fantastiske. Men hvis du enda ikke ha søkt og skal ha plass fra høsten av, kan du vel egentlig se langt etter å få plass i en av disse. Olsrød og Slagen er store barnehager, er vel en 11-15 avdeliger/baser på disse. På Olsørd har de avdelinger, i slagen har de baser. Begge har småbarnsavdeliger/baser. Jeg har selv min ett-åring i olsrød og er strålede fornøyd. Fordelen med å søke seg plass i disse barnehagene er at de har så mye areale å gå på at de bare oppretter en ny avdeling/base når søkermassen tilsier at det trengs, så her er det ikke vanskelig å få plass :))

Skrevet

Takk for svar!

Blir ikke fra høsten av, har bare begynt å tenke litt fremover, litt tidlig ute kanskje, men artig å se/høre hva andre har gjort av erfaringer rundt dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...