Gå til innhold

Noen som har erfaring med Mirena spiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster den?

Og er det noen kjente bivirkninger?

Vond og sette inn?

Tar gjerne imot alt av erfaring, har fått resept på den, så tenkte og høre med dere hva jeg har i vente...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel 12-1300 kr hvis jeg ikke husker feil, pluss innsetting.

Litt ubehagelig å sette inn, men ikke vondt.

Jeg er kjempe fornøyd med min. Har ikke mensen lenger, bare litt blod på papiret av og til. Men venninen min har blødd mye og hatt kraftigere mens etter at hun satte den inn for et år siden. Og mye småblødninger.

Det vanlige er vel at småblødningene gir seg innen 3-6 mnd

Skrevet

Takk for svar!

Tar gjerne i mot flere erfaringer :)

Skrevet

Tok min 20 januar, har nettopp stoppet med blødningene.. (eller har hatt stopp på litt over en uke, så kom den igjen i dag :s)

Fikk og beskjed at det kunne ta 6 mnd før ting stabiliserte seg.. Er ikke fornøyd enda, men håper det kommer seg ;)

Skrevet

Jeg er rimelig fersk med denne, fikk den for 4 dager siden. Ikke vondt å sette den inn(ihvertfall ikke når man har fødsel og sånn ferskt i minne)bare litt ubehag¨(men ikke noe stress egentlig altså hvis man slapper av!).Jeg har hatt murringer og "menssmerter" siden innsettelsen, leste det kan vedvare noen uker, men håper det går over nå i nærmeste fremtid da det ikke er spes behagelig.

Skrevet

Jeg satte inn før jul. Blødde litt sånn til og fra noen dager hist og her i jula og gjerne etter litt harde treningsøkter i januar og feb.

Nå kommer det bittelitt blod på papiret sånn ca en halv dag i mnd eller noe der omkring.

Var ikke vond å sette inn, har ingen bivirkninger bortsett fra søtsug og økt apetitt, men der kan jeg jo bare begrense meg litt, så går det jo bra :)

Kosta vel omtrent 1200 ja.

om du lurer på mer ser her:

http://felleskatalogen.no/ bruk søketekst mirena. Noe av det som står der er farmasøytiske fremmedord, men det meste forstår du helt sikkert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...