Gå til innhold

grysom

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker dere henne? jeg gikk gravid med hun samtidig for 2,5 år siden, husker deres lille gutt knut-elias. Brukte å lese bloggen hennes. Lurte på om noen vet hvordan det går med henne, har hun fått fler? mener å ha lest det en plass en gang..

Litt nysgjerrig da kanskje, men lurte så på det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er gravid med andremann nå.. Jeg var også gravid samtidig med henne sist. Og denne gang. Husker at hun hadde 15 innlegg om dagen. Minst et innlegg om magebilder og diverse daglig. ble litt mye..

Skrevet

Verken bloggen eller hjemmesiden er åpen. Man må ha passord...

Skrevet

okay, flott hun får en til da! :)

Noen er vel mer usikker enn andre og lurer på mye.. kanskje litt slitsomt for de som henger de på de forumene da, men..

Skrevet

Hun er inne på 3-tri og har vel 8-9 uker igjen. Er ikke i form og fått tak på rullestol. Du kan treffe henne der inne.

Skrevet

Folk er forskjellige, og det må man bare akseptere. Teit å trashe noen anonymt her inne uansett hvor uenig dere måtte være med en annen. Skjerpings!

Skrevet

Ja, dette innlegget ble ikke laget for å hetse noen, bare av ren nysgjerrighet for hvordan det hadde gått med hun!

hi

Skrevet

Enig med HI!

Fy søren, for en gjeng med drittkjerringer, slenger dritt godt gjemt bak anonymknappen...

Jeg synes du er flott jeg, grysom :) Flott mann, en skjønn gutt og en ny gutt på vei! Du er heldig, og bloggen din er koselig. Jeg har også PCOS, og har lest bloggen din, synes det har vært veldig nyttig.

Håper du får noen fine uker nå mot slutten av svangerskapet!

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...