snille_snille Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Mini begynte med nestle sin maisgrøt rundt 4 mnd og har fått en porsjon hver kveld. Når han var 5 mnd reiste vi på ferie til usa og tok med oss det vi trengte av grøt og mme til å blade i grøten. Men så sjedde jo selvfølgelig det uventede, vi kommer oss ikke hjem pga en vulkan!!! Jeg har en ekstra pose med maisgrøt som ikke er åpnet, men lurer på om han vil få i seg det han trenger av jern nå som han er blitt 6 mnd med den grøten. Noen som vet? Jeg vurderer nå om jeg må begynne å innføre en ny grøttype her eller hva jeg skal gjøre. Kanskje jeg kan kjøpe mme med jern i, for nå begynner jeg å få lite mme igjen?
sjøsamen Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Dere blir jo forhåpentligvis ikke der i flere uker.... Jeg hadde ikke stresset ifht det med jern, er jo ikke slik at akkurat i det han blir 6 mnd så må han ha ekstra jerntilskudd. Jeg hadde ikke endret på rutinene hvertfall.... Men om du må kjøpe mme så kjøp en med jern i om det er å få tak i Hør på et apotek eller noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå