snille_snille Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Nå sitter vi her i usa og kommer oss ikke hjem pga vulkanen. Jeg har en 6 mnd gammel baby som til nå kun har fått mm og et måltid med nestle sin maisgrøt blandet med mme. Jeg tok med meg nok mat til ferieoppholdet vårt, men nå begynner jeg å bli litt beskymret for om jeg må begynne å innføre en ny grøttype hvis vi blir værende her enda lenger.... Noen som kan anbefale en god grøt vi kan begynne med for en 6 mnd gammel baby? Evt komme med en anbefaling til mme? (Jeg har nemmelig med en ekstra pose med maisgrøt, men har snart ikke mer mme igjen)
Mamma og lille M Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Hei! Vi bor i USA og har ei jente på 8 mnd, så jeg kan ihvertfall fortelle deg hva vi bruker. Her liker vesla godt Earth's Best risgrøt og havregrøt, som jeg tror du finner i det fleste store matbutikker: http://www.earthsbest.com/node/15 Jeg har ikke gitt mme enda, men jeg har en boks av samme merke i skapet hvis det skulle være nødvendig. Alle produktene deres er økologiske Lykke til, håper dere kommer dere hjem snart!
lure Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Husker desverre ikke merket på mme, men det var ikke noe problem og innføre et nytt merke av det. Fant også vanlig havregrøt i 4-6 måneder, gikk ned på høykant. Men skal sies at jeg sparte siste rest av hva jeg hadde med meg hjemmefra, så jeg hadde noe jeg viste funka på flyet hjem i alle tillfeller. Alt ble kjøpt på walmart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå