Gjest ibla Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 I dag lå jeg lenge på sofaen og dyttet litt på magen i håp om et spark. Og jammen kom det et par skikkelige sprell som traff håndflaten min, kjente det tydelig på utsiden Helt herlig! Nå begynner en fin tid, hvor jeg og baby kan "kommunisere" og sjekke at alt er ok:) Er snart 17 uker på vei, tredje barn:) Måtte bare dele entusiasmen litt med dere:)
høstbarn:) Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Heldiggris:) Gleder meg til jeg og er der, er 15 uker nå, så skal klare å holde ut et par uker til! Jeg driver å dunker nå, men INGEN som dunker tilbake. (Stakkars ungen blir jo lei av meg før den kommer til verden).
Gjest ibla Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Babyen synes sikkert det er like godt å kjenne oss som vi synes det er å kjenne dem:) Moro med de første tydelige sparkene. Nesten så jeg går og gleder meg tilkvelden når jeg kan legge meg ned og kjenne etter:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Ååå, det er så stas!! Kjenner det nå jeg også, hvis jeg ligger flatt og konsentrerer meg- 18 uker på vei idag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå