Gå til innhold

hjelp!! 90 talls fest, what to wear???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, bar mage :-) Korte toper var hot.

Hotpants, glinsende joggebukser, topper med rysjer, stretchbukser, dressjakker...Litt kraftige pastellfarger. Jada, mye lekkert, hehe

Søk på Spice Girls og Beverly Hills 902010 (den originale versjonen) og få litt tips :-)

Ellers er jo grunge typisk det litt senere 90-tallet.

Annonse

Slike bukser med skjørt utenpå var jo veldig pop en stund. Og fargestriper i håret! Og alt av adidas- klær, spes de buksene med knapper nedover på siden, var jo en gjenganger. Ser buffalosko er nevnt, og generellt slike sko med hele, høye såler var jo in! :-) Allværsjakke i regnbuens farger kan også nevnes. :-)

ÅÅHH HERREGUD!

Dette diskuterte jeg og noen venninner igår, så mye grusomt vi gikk med!

-Artsko

-Buffalosko

-Fubu

-Flava

-Mellowbukser

-Psycho cowboy

-Poco loco

-De ryggsekkene med bare en rem, som gikk skrått over brystet og magen

-Skjørt over buksa

-Lage splitt selv nederst i buksene

-Miss sixty

-Killah babe

-Neonfargede striper i håret

-De fæle plastkjedene som satt helt inntil halsen

-Påtegnede bryn (de fleste så ut som konstant overraskede pikachuer!)

-Lipliner i mørk farge, og lys leppestift.

HUff blir flau bare jeg tenker på alt det stygge vi gikk med på den tiden!!

Tobaco bukser må jo heller ikke glemmes. Spessielt de i skinn som man måtte krangle med i 30min etter hvert dobesøk for å få på igjen. Det ble jo så klamt!!

Glitter leppestift må da heller ikke glemmes. Den i blå var jo bare så utrolig nødvendig å ha på diskoteket!

Av hår så var de jo disse grusomme stripene i håret da, og så skulle helst håret settes opp i en topp bak på hodet med en hel haug med små spenner. Disse sikksakk hårbøylene som skulle "presses"inn i håret var jo også skikkelig populært, og da gjerne med resten av håret tuppert for å få mest mulig volum.

Disse vero moda pose buksene var jo også veldig populære i en periode. Gjerne dem i gull eller sølvfarger. Tror dem kom i svart og rød også.

På toppen av dette så var jo denne sminken fra nille ganske populær på ungdomsskolen. Den var jo billig. Husker ikke helt hva den het, men brunkremen var jo mer orange enn den var brun husker jeg!!

Siden du er gravid, hvorfor ikke kjøre snekkerbukse?! :-)

Det var jo veldig gravidmote på 90-tallet :-)

også ordner du en sånn sleik i panluggen (sånn ala mary i "Alle elsker Mary" også mørk lipliner med lys leppestift (som noen nevnte)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...