magica fra tryll Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Vil du bytte med meg? Min f.dato er 291266 Vil vi velge å få et barn til? I tilfelle når og kjønn? Ellers det du måtte se:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Hei! Får ikke opp noen flere barn på deg jeg. Får opp at du er mitt i et valg,du må velge mellom to ting du liker.Det kommer til å å ta en stund før du kommer til å tilgi deg selv for det valget du tar.Men det bare må bli slik. Ellers får jeg opp masse posetiv energi rundt deg,du sprudler og er på din beste vei her i livet.
magica fra tryll Skrevet 19. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2010 hm,-kan du se hvilke to ting det er? Stemmer at alt i livet mitt er kjempebra for tiden, og at jeg virkelig lever sånn som jeg vil:) Føler liksom at det skulle komme ei jente til slutt, men usikker på om det rett og slett blir for mye.... De fleste sier at de ser en til.... Hva vil du jeg skal se på? Må ta det imorgen i ro og mak:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Får ikke opp helt hva de to tingene er,men før opp at det blir litt tøft og en del tårer. Kan du se når jeg får min "siste"unge,går enda på prevansjon har brukt det i to år nå og lurer på om det blir vanskelig og bli gravid igjen.Slett veldig med første mann,andre mann ble jeg gravid kun 3 mnd etter første mann var ute,hadde hormonenen i meg da. Gjerne kjønn og alt annet du før opp. jeg 28april 1982
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå