Gå til innhold

dere som har bestilt fra bikeshop2000.de eller andre tyske butikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye sparte dere på vognkjøpet?

ut i fra mitt regnestykke så er det knappe 600 kr jeg sparer og lurer litt på om det virkelig er verdt det for det lille der..

noen som kan forklare meg regnestykket? vogna komplett inkl frakt kom på 5130,5 kr så pluss momsen på 25 %, om mva % stemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med vogna komplett. Er det inkl hardbag , regntrekk etc? Jeg har bestilt fra bikeshop2000 og har betalt 610 euro inkl frakt. Med dagens eurokurs blir det ca 4880. Så kommer mva på det og det blir da noe sånt som 6100 totalt. Jeg har bestilt TFK joggster twist,den nye multi x bag'en,regntrekk og adaptere til maxi cosi bilsete.

Sjekket samme pakke på Barnas Hus før TFK kom på tilbud og de skulle ha ca 9000 for tilsvarende pakke. Bare med den gamle Quick fix bag'en som er billigere enn den nye Multi X bag'en. Så selv nå når vogna er på tilbud sparer jeg mer enn 1500 kr hvis jeg har regnet riktig.

Du må huske å ta bort tysk mva på 19 % før du legger på norsk mva.

Betalte i går så jeg håper jeg snart får vogna. Er veldig spent på den nye multi x bag'en...

Skrevet

ja det er inkludert hardbag og regntrekk til begge deler, den multi x bag`en ble jeg litt nyskjerrig på, hvor fant du den?

ah skal 19% vekk ut av summen, hmm da sparer jeg nok litt mer enn de 600 kr ja...

Jeg får den komplett for 7098 på barnas hus, dvs med den vanlige quix fix baggen da, for jeg hadde ikke hørt om den nye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...