Trultetryne Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Og det er dritvondt! Hun har ikke tenne enda, men biter med gommene. Og når jeg sier AU så gliser hun.. :/
Gjest Kira06 Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Da sier jeg bare vent til tennene kommer. Min har fått to nede, og det gjør vondt det:)
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Jeg bruker skjold, så jeg har ikke problemer med biting i puppen, men knerten har plutselig fått det for seg å rive meg i håret. Fy fader, så sterk han er!!! Og han skogger-ler når jeg sier "AU", ja... :-) Ser ut som vi har fått noen små sadister i hus, hehe.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Rekk opp hånda de som har sluttet og amme og likevel blitt bitt i puppen?? Det ble nemlig jeg. Jenta vår tar ikke smokk, så hun får suge på fingrene mine når hun har ett suttebehov. (Hun har fått 2 tenner nede i munnen). Hun begynte selvfølgelig å bite rett under neglen. Fy fader det var vondt. Dette var like etter at jeg hadde sluttet å amme, så det kom bittelitt melk fra puppen ennå. Jeg tenkte at hun kunne få suge ut siste rest. Hadde allerede, etter 30 sekund glemt at hun bet meg i fingeren. Og det første hun gjorde var å ta et skikkelig bitt over brystvorta. Jeg reagerte selvfølgelig med å rive henne fra puppen, men hun bet selvfølgelig fortsatt, og hang nærmest i brystvorta, som var som en tynn tråd. Merkelig at ikke hele brystvorta revnet egentlig. Og jeg som var så glad for at jeg skulle slippe dette med biting i puppen Ellers er hun glad i å lugge og prøve å bite meg i nesa... og ja, egentlig overalt.
IAdor Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Vestlandsfanden: Har vi samme baby, lol. "Ellers er hun glad i å lugge og prøve å bite meg i nesa... og ja, egentlig overalt." Holder på å bli sprø av den luggingen og kloringen. Hun har ikke begynt å bite noe særlig enda, men det kommer vel. Jeg syns den luggingen er jo så fæl. Sier jeg i fra, så bare gliser hun med stort opplyst ansikt Kan ikke annet enn bare smelte...
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Har også ei lita ei som biter meg med gommene Spesielt deilig er det når hun tar et godt tak rundt brystvorta for så å "skyve" fra seg puppen. Au!! Ellers ligger hun aldri i ro når jeg ammer henne. Den ene armen går som en propell og lugger meg i håret og dasker meg på kinnet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå