Gjest iliis Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Jeg er så utrolig spent på denne mnd her! Begynte på metformin for ca to mnd siden.. ( vi hoppa over en mnd, så dette er første mnd vi prøver med metformin) Jeg har også gått på dobbel dose bidronning gel denne syklusen. Nå nærmer det seg eggløsning! jeg er inne i min fruktbare periode akkurat nå. Begynte igår:) Jeg er så spent at jeg har sommerfugler i magen. Håååper spira sitter denne mnd.. Har dere noen akutt tips til meg? Utenom å ha beina oppover veggen etter sex. Det kommer jeg til å ha uansett. Hehe!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Noen mener at det skal hjelpe å ta slimløsende hostesaft, da dette skal gjøre det lettere for sædcellene å svømme frem til egget. Etter utløsning kan mannen vente med å trekke seg ut, slik at flest mulig sædceller legger ut på svømmetur:-)
Gjest iliis Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Takker for svar! Når skal jeg ta hostesaften da? Skal jeg begynne allerede nå? Hvor mye skal jeg ta?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Litt usikker, men selv har jeg tatt det litt før samleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå