*sommer* Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Hei Jeg spurte legen min i dag om å få ta kromosom/DNA blodprøve, men de hadde ikke god nok erfaring med å ta disse prøvene der.Vi ble enige om å undersøke hvor de tar prøvene slik at han kunne gi meg en rekvisisjon. Noen som vet om et sted i Oslo?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Jeg er ganske sikker på at Ullevål analyserer denne typen blodprøver.
*sommer* Skrevet 19. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2010 Heiiii Snøfilla, jeg har ikke fått med meg den gode nyheten før nå jeg. Gratulerer masse masse masse... Tok du forsøkene i Finland denne gangen også? Takk for svar - jeg skal ringe litt rundt for å høre i morgen.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Jo da, jeg er gravid - og lille Even(tyret) skal bli storebror :-) 3. forsøk i Finnland og 6. forsøk totalt. Det eneste som medisinsk ble gjort annerledes denne gangen var at jeg gikk på Albyl-E. :-)
MK73 Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Vi tok våre ved Ullevål. Heldigvis har de lagt om rutinene sine nå, og man kan regne med en ventetid på bare 3-4 måneder, mens det før kunne ta et år å få svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå