Gå til innhold

Hemoriden sprakk da vi hadde sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg fødte sist, fikk jeg en hemoride. Denne sprakk under sex igår, og selv om det sluttet å blø kjapt, så rakk det å blø ganske mye. Kan jeg få infeksjon i dette såret? Bør jeg få det sjekket? Eller er det ingen fare om den sprekker iblant? Og vil den noen gang forsvinne? Har aldri hatt hemoride før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pass på å holde området pent. Men en hemoride er i rumpa så det tåler jo litt da.. hihi.

Skrevet

Den skjønte jeg ikke, annie 17:52, hva mener du med å holde området pent?

Skrevet

Bør rense det av og til etter at det har sprukket, vent litt, om det føles noe varmt, du får feber, eller andre plager i forbondelse med hemoriden, så bør det sjekkes, ellers så pleier slikt å gå greit :)

Det varierer hvor vidt hemorider blir borte eller ikke, jeg fikk en etter fødselen, den sprakk 2 uker etter fødsel, og ble borte for godt.

Skrevet

bør jo ikke ha analsex når man har hemoroider!!1

Skrevet

Hvorfor tror du automatisk HI har hatt analsex?

Man kan få infeksjon etter sprukket hemorider, uten at det har med analsex å gjøre, man blør når de sprekker, har man misjonær stillinger ol (stillinger hvor sæd og egene "safter" rener mot analen) så er det jo mulig å få infeksjon da også.

Skrevet

Ehm.... vi hadde analsex ja. Er det helt fy-fy når man har hemorider? For vi må vel ikke la være å ha analsex resten av livet pga en hemoride?

HI

Skrevet

Uuuuæærk! At du orker! Det hørtes bare vondt ut...

Skrevet

Du bør ikke ha analsex når du har hemoroider, nei. Hvis det er en innvendig hemoroide så får du jo ikke holdt det rent. Er det utenpå kan du vaske med sterilt vann hver gang du er på toalettet.

Videre bør du oppsøke lege for å få behandling mot hemoroider, sånn at du slipper å avstå helt fra analsex :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...