Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Det har seg nå sånn at jeg og eksn går i fra hverandre nå, har fått tak i det mete jeg trenger av møbler ol. men har kostet meg såpass mye. Skulle ta med meg vaskemaskinen vår, men nå har den blitt ødelagt, og kan jo ikke kjøpe en ny, da resterende penger må gå til mat til meg og ungen. Noen som vet om jeg kan søke nav om hjelp til penger, så jeg får kjøpt en? Eller andre løsninger dere har, saken er at den må være billig i drift, type aa-aaa strøm behov.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Hvordan i all verden kan du mene at det er Nav - og statens - ansvar å holde deg med vaskemaskin??? Skjerp deg! Kjøp en brukt! Er til og med mange som gis bort på Finn. Og drit i strømklassifiseringen, da!! Herregud, så frekke folk er!!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Du får prøve sosialen, de kan muligens hjelpe deg:-)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 må nesten tenke på strømklassen da, siden en a-c klasse bruker ekstreme strøm mengder.. Kan jo ikke sitte med delt omsorg på en unge, nesten ikke bruke strøm og overgå 1000 kr i månden, ei venninne av meg har en i b klasse, bruker ekstreme mengder med strøm pr månde, blir utrolig dyrt i lengden det.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Tror det hjelper lite på en klesvask o.O HI
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #8 Skrevet 19. april 2010 Men det er da vel ikke Nav sitt ansvar?? Har du ikke noe ansvar for å ordne deg vaskemaskin selv, synes du??? Og det utgjør ikke SÅ mye strøm. Det er stort sett A, B og C som selges i Norge, så du skal nok se at du hadde klart deg greit med en B-klassifisert.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #9 Skrevet 19. april 2010 Der tar du totalt feil ano 18:10! Normalen i dag er A- AAA, alt under A regnes nå til dags som ekstremt høyt strøm forbruk, noe som kan være nok så krevende for en inntekt. Hadde selv en B-klasse vaskemaskin for en stund siden, nå som min mor kjøpte en ny, (type AA- klasse) har jeg spart merkbart på strømregningene. Så forstår HI godt jeg. Hør med nav om du kan få "låne" penger til vaskemaskin, og heller gi tilbake når du får neste lønning. Om du ikke har fast jobb, så er det bare å søke nav om hjelp til å kjøpe en vaskemaskin, de pleier å hjelpe de som går på sosial stønad hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå