Gå til innhold

Veke 32 og formen endeleg stigande;)

tvillinggutar + snuppelure

Anbefalte innlegg

Endeleg har eg fått oppleve at det faktisk går an å føle seg nokonlunde ok i eit svangerskap og til og med ha litt overskudd og energi! Formen snudde rundt påske, kvalmen forsvant nesten heilt, ikkje meir spying og ryggen er utruleg nok betre! Heilt fantastisk, så no håpar eg på at dei 2 siste mnd skal bli veldig gode! Måtte sjølvsagt gå opp i stilling igjen sidan eg følte meg såpass bra og håper ikkje det fører til ny kvalme-epoke;)

Korleis er formen elles hjå dykk, jenter?

Fortsetter under...

Så godt at formen er bedre :-)

Jeg har stort sett vært i god form hele veien, men var litt småuggen i uek 8-10- Nå har jeg vært 40% sykemeldt siden jul, så noe av forklaringen kan ligge der, men det er uansett godt å ha overskudd til lille Even(tyret), trening, familie og venner.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Kanskje det er håp for meg også da :P

Formen min er veldig variabel. Har noen dager innimellom som ikke er så aller verst :)

Sliter med reflux og dertil oppkast av og til fortsatt. Bekkenet er heller ikke så veldig godt, men får vel holde ut et par mnd til + ;)

Godt å høre! Kos deg de siste par mnd...

Min kvalme blir værre og værre...siste uken har jeg vært døgnkvalm...og jeg er sykemeldt...skal snart begynne å jobbe igjen men fatter ikke hvordan det skal gå...

Aner ikke hva jeg skal gjøre for å bedre situasjonen...det er "fint" å være kvalm..men man blir veldig slapp av ikke å greie å spise..legen min litt bekymret fordi jeg blir dårlig bare av å drikke vann...

Så håper denne fasen snart er over. Sist var jeg ikke kvalm en dag...

:- (.....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...