Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Og brått begynner alle å mase om nå begynner du å bli voksen. Nå må du lære deg å ta ansvar å skaffe deg jobb for å tjene egne penger. Dette maset vil pågå i flere år fremover, og det er en selvfølge at man er voksen med egen inntekt når man er 18. I 14/15 årsalderen konfirmerer du deg... Og brått begynner alle å mase om nå begynner du å bli voksen. Nå må du lære deg å ta ansvar å skaffe deg jobb for å tjene egne penger. Dette maset vil pågå i flere år fremover, og det er en selvfølge at man er voksen med egen inntekt når man er 18. Men så blir du gravid, og alle maser på deg om at du er for ung og at det er alt for tidlig. Du blir plutselig behandlet som et barn igjen, og får igjen og igjen høre om alt du går glipp av og alt du ikke er istand til å gi/gjøre for barnet...
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Innlegget ditt er forøvrig et lysende eksempel på at tenåringer generelt sett er for unge til å få barn!
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Hehe, jeg kjenner meg igjen i dette jeg da. Jeg er godt over 30 nå, men ble mor i ung alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå