Gå til innhold

2Ma :-( er så lei :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

1uke siden jeg hadde utskraping :-( 4dager siden jeg fikk cytotek pga livmoren ikke var tom :-( men reagerte ikke på den :-( var på sykehuset idag igjen, fikk ny cytotek. hvis ikke livmoren min tømmer seg til onsdag bkir det ny utskraping :-( er så dridt lei nå av sykehus å div.

14des 2009 hadde jeg første Ma, fikk cytotek da også uten virkning.

Måtte bare få det ut.

inn i 7pp :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så leit! Og en ekstra påkjenning når det ikke virker slik det skal.

Håper dere lykkes snart!

Skrevet

Huff.føler med deg kjære...hadde selv en ma i februar med tabeletter oppi der og ikkje funker som det skal så til utskrapning..utroli grusomt syns jeg... ønsker deg lykke til og gled deg over at når du har hatt utskrapningen så er det ikkje lenge til du kan prøve på nytt å DA,da sitter den :):) :) krysser ifngrene for deg å sender deg en gooooooklem med masse trøst i :):):)

Skrevet

Føler med deg...låter skikkelig vondt ut

klem..

Skrevet

Uff da.

Å gå igjennom 1 MA er forferdelig vondt, å gå igjennom 2 er ubeskrivelig.

Jeg har selv hatt 2 MA'er.

Sender deg store klemmer og varme tanker.

Skrevet

Få det ut, du! En SA i november og en MA for ei uke siden, så jeg vet akkurat hvordan du har det. Nå venter jeg bare på frøken rød, og så prøver vi igjen. Skal til utredning hos gynekolog 6. mai og håper hun kan gi noen svar, evt. bekrefte at ting ser normalt ut.

Masse, masse lykke til! Vi skal nok få det til vi også :-)

Skrevet

*Trøste klem*

Vet hvordan du har det. Eneste trøst er at det blir bedre etter hvert selv om det føles helt forferdelig mens det står på som verst.

Beste råd jeg kan gi deg er at du snakker med noen om det som er skjedd. Tror det er viktig å få snakket ut.

Klem igjen.

Skrevet

Kjære Har 1 ønsker 1 til.

Jeg føler så med deg, som er midt oppi en MA. Det er fælt. Men ville bare si at jeg har opplevd det samme som deg, to MA'er, og jeg er nå 6 mnd gravid. Jeg har hørt at tre MA på rad er veldig uvanlig, men at to skjer ofte (noe vi begge smertelig har fått erfare). Derfor går det helt sikkert bra neste gang. Du får prøve å tenke at alt ikke var som det skulle med de to spirene du har mista. Og neste gang går det veien, vettu! Og du glemmer det vonde når du skjønner at denne gangen går det bra. Det er det som er så godt!

Stor klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...