Gå til innhold

heija :)

gutt 06 og jente nov  2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan har dere det om dagene min med gravide kvinner ?

klem fra ei som kjenne humøret er på tur tilbake endeli :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) Jo takk, bare bra, etter at jeg fikk på meg seaband mot kvalmen:) Begynner å "kjenne" på riktig at det er noe som skjer i magen nå, spennende:) I uke 7 nå. Du da?

Skrevet

godt å høre at ting hjelper,ska skaffe meg ett slik .er i uke 10,og begynner vel å slappe litt mer av nu når i magiske 12 nærmer seg,har hatt en del blødninge som nå har stoppet og det gjør jo slik at man føle mer ro :) er kvalm og trøtt,mn har go matlyst,og nu begynner forhåpentlivis også humøret å stabbilisere seg :) så nu er det bare å nyte alt som skjer med kroppen og det lille nurke som ska komme <3

Skrevet

Ja, vi må prøve å nyte det, og ikke uroe oss for mye.. Men det er ikke så lett alltid, og til tross for at jeg er 3 gangs, så kjenner jeg jo at jeg er litt redd og nervøs likevel.. Men må jo tenke positivt, og at det går finfint:) Ja, prøv et sånt armbånd, for meg funket det helt supert.

Skrevet

Alt vel her så langt; er plaget med kvalme som kommer og går, samt tretthet, ryggvondter og oppblåst mage. Men det hele er verdt det ;-) er 6 uker på vei i dag :)

Skrevet

x fingrene for at d blir bedre for dg,d er ikke bare bare å være gravid,mn resultatet til slutt bli perfekt så ves man tenke på d ja så e d verd d :)

Skrevet

Ekstremt trøtt, og kvalm til tider.. Og sliter med mye luft i magen, og svimmelhet :) Men egentlig smiler jeg bare fordi det er jo for en veldig god grunn :)

Jeg er jo litt bekymret, om alt er i orden inne der... men skal til jordmor på onsdag og håper å bli henvist til tidlig ul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...