gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 hvordan har dere det om dagene min med gravide kvinner ? klem fra ei som kjenne humøret er på tur tilbake endeli
..snøklokke.. Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Hei hei:) Jo takk, bare bra, etter at jeg fikk på meg seaband mot kvalmen:) Begynner å "kjenne" på riktig at det er noe som skjer i magen nå, spennende:) I uke 7 nå. Du da?
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 19. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2010 godt å høre at ting hjelper,ska skaffe meg ett slik .er i uke 10,og begynner vel å slappe litt mer av nu når i magiske 12 nærmer seg,har hatt en del blødninge som nå har stoppet og det gjør jo slik at man føle mer ro er kvalm og trøtt,mn har go matlyst,og nu begynner forhåpentlivis også humøret å stabbilisere seg så nu er det bare å nyte alt som skjer med kroppen og det lille nurke som ska komme <3
..snøklokke.. Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Ja, vi må prøve å nyte det, og ikke uroe oss for mye.. Men det er ikke så lett alltid, og til tross for at jeg er 3 gangs, så kjenner jeg jo at jeg er litt redd og nervøs likevel.. Men må jo tenke positivt, og at det går finfint:) Ja, prøv et sånt armbånd, for meg funket det helt supert.
Tøvsjura Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Alt vel her så langt; er plaget med kvalme som kommer og går, samt tretthet, ryggvondter og oppblåst mage. Men det hele er verdt det ;-) er 6 uker på vei i dag
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 19. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2010 x fingrene for at d blir bedre for dg,d er ikke bare bare å være gravid,mn resultatet til slutt bli perfekt så ves man tenke på d ja så e d verd d
Student89 Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Ekstremt trøtt, og kvalm til tider.. Og sliter med mye luft i magen, og svimmelhet Men egentlig smiler jeg bare fordi det er jo for en veldig god grunn Jeg er jo litt bekymret, om alt er i orden inne der... men skal til jordmor på onsdag og håper å bli henvist til tidlig ul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå