Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gulper babyen med en gang etter den har spist eller kan det gå en stund? Jenta mi har begynt å gulpe endel i det siste, men aldri rett etter mat. Stort sett går det en halvtimes tid, kanskje lenger, før det kommer et par doser.. Hun blir veldig urolig og sint rett før, så har begynt å skjønne tegnene! Det virker som hun har skikkelig ubehag rett før, skriker og styrer på...

Hun er 4 mndr og har kun gulpet den siste måneden. Før det skjedde det meget sjelden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine to har aldri gulpet rett etter mat, men gjerne når de er sultne igjen. Da kommer er sikkelig stor sur gulp. Da vet jeg at jeg har vært litt sein med å gi mat.

Når de begynner å sitte litt med støtte kommer det også ofte litt gulp.

Ellers så er de jo så forskjellige disse små.. men jeg tror nok det er helt normalt det datteren din erfarer.

Når systemet hennes modnes går det nok over :)

Skrevet

Takk for svar :) Systemet hennes er definitivt ikke modent enda, så er nok sikkert derfor ja!

Skrevet

Hvis dere er veldig plaget med mye gulp går det an å prøve en mme som må bestilles på apoteket som heter Enfamil AR. Den klumper seg i magen og er derfor ikke så lett å gulpe opp. Den er ganske dyr, men kan evt brukes for en periode dersom det hjelper. Evt kan den fås på blå resept dersom babyen din er veldig plaget.

Skrevet

Takk for svar:) Neida, hun er ikke så plaget... Kommer en gulp nå og da, men tenkte mer på om det var normalt å gulpe såpass lenge etter at hun har spist.. Men, ser det er normalt det også, så da er det ikke noe stress :) Det skjer ikke etter hvert måltid heller, helst om morgenen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...