Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Vi må avlyse en tur til Thailand grunnet nylig graviditet! Jeg vil da vere ca. 5 mnd på vei. Dekker reiseforsikringen dette så lenge jeg ikke var gravid da reisen ble bestilt?
Gjest ->>- Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Antagelig ikke. De fleste reiseforsikringer har unntaksklausuler i forhold til vanlige svangerskapsplager, men sjekk vilkårene der dere har forsikringen. Mulig det stiller seg annerledes om du også er syk, selv om sykdomsdiagnosen er svangerskapsrelatert.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Det tror jeg ikke. For det første er det mange som reiser til Thailand selv om de er gravide og for det andre tror jeg graviditet regnes som "selvforskylt", på samme måte som om du hadde vært forhindret fra å reise hvis du nettopp hadde satt inn silikon i puppene eller liknende.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Dette hadde ikke blitt dekket uansett. Du kan fly med de fleste flyselskap til du er i 7 mnd . Graviditet er en tilstand ikke en sykdom. Lurer på en ting. Hvorfor må du avlyse grunnet at du er gravid ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå