Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Hadde tenkt å ha fisk, men var ingenting som fristet en mandagsmorgen på butikken. Så det blir pølser og spagetti her idag. Skal ut å trimme senere så har ikke tid til så mye idag, pga ting som skjer her.(alle ut hver til sitt)
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Vi har gjort noen ærend fra morgenen av, så var vi ute og lekte. Så her ble det bare tomatsuppe og egg på oss. Jeg skal på skolen snart nå, så helst ikke noe som er veldig tungt de dagene =) Imorgen lurer jeg på kylling og salat.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 fiskeboller her hos oss i dag. Med poteter, raspet gulrot og hvitsaus.
Ranveig R Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Heimelaga fiskegrateng! ) Masse makaroni oppi, og så skal vi ha raspa gulrot (eller muligens gulrotstavar for det foretrekker ungane) til.
Lene~mor til tre Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 her ble det fiskekaker i brun saus med poteter og grønnsaker idag
solita 06 Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Hjemmelaget blomkål og brokkolisuppe, lenge siden sist og sønnen min elsker det- føler den dekker flere dagsrasjoner grønnsaker for ham :-) Surr 1 løk og 1 potet i olje/smør, ha oppi grove biter av blomkål/brokkoli- stilk/blader og alt, litt purre, surr i 2-3 min. Hell over 7-8 dl kokende vann, 1 kyllingbuljongterning, salt og pepper, grovhakket persille. Kok til mørt og mos med stavmikser. Små biter kokt blomkål/brokkoli og revet parmesan til. Nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå