Piipii Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Jeg sitter å leser litt om denne dietten, er det noen som har prøvd den og vil dele litt erfaringer med meg?
jordbærsjokolade Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Ja, den har jeg prøvd. Funket ikke særlig på meg, tror jeg gikk ned 3 kilo på 14 dager men gikk de opp igjen ganske fort. Ble skikkelig lei av suppe og hadde vondt i hodet hele tiden, ikke noe jeg vil anbefale og absolutt ikke noe jeg kommer til å prøve igjen for å si det sånn:) Grethe Roede har funket her, har gått sakte men sikkert ned 10 kg (siden oktober)
erteposen + 4 Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Den kom jo på en liste over meningsløse slankekurer, men den kan jo gi en kickstart på en omlegging av livsstil og kosthold. Det er en lavkalori diett, siden det er vanskelig å få i seg seg nok kalorier til å gå opp. En kan like gjerne melde seg inn i gratis nettkurs gr, og ikke spie mer enn 1300 kalorier pr. dag. Jeg har gjennomført den, sammen med min søster, og jeg gikk raskt opp igjen fordii jeg etter festen spiste som vanlig-
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. april 2010 #4 Skrevet 19. april 2010 Jeg begynte på Grethe Roede internettkurs for en uke siden og har gått ned 2 kg allerede. Har ikke følt meg sulten. Det er den slankekuren som oftest blir anbefalt av leger, da den fokuserer på å spise litt av alt, pluss spise mye frukt og grønt/drikke vann etc. Jeg lærer i hvertfall mye av hvor mye forskjellig mat inneholder av kalorier, og mener det er en kur man kan leve med (selv om jeg savner sjokoladen...)
Makko med to små gutter Skrevet 19. april 2010 #5 Skrevet 19. april 2010 Sykhusdietten er ikke ment som en varig slankekur, men for pasienter som trenger å gå ned noen kg før operasjon. -Hvordan folk kan tenke tanken på å spise samme suppa til alle måltider hver dag over tid er for meg HELT ufattelig! Spis sunt, men litt mindre enn vanlig, og begyn å tren! En kg fett tilsvarer ca 7500kcal. Hvis du bruker mer/reduserer inntak med 500kcal totalt vil dette gi en 0,5kg vektreduksjon i uka (NB dette forutsetter at du har en stabil vekt i utgangspunktet)
Gjest sug lut Skrevet 19. april 2010 #6 Skrevet 19. april 2010 Spørs hvilken du mener. Om det er suppedietten vet jeg ingenting. Om det er den hvor du spiser de rareste ting, lite av dem, hver ting alene (biff uten salt/pepper, bare selleri kokt i vann, drittørr toast) og stort sett bare drikker usøta te og hater, vet jeg alt. Jeg gikk ned sju kg på to uker, men de spratt på igjen selvsagt (ung og dum), og jeg har aldri fått noe godt forhold til sellerirot igjen.
Gjest Skrevet 19. april 2010 #7 Skrevet 19. april 2010 Trist at forholdet ditt til sellerirot ble besudlet på den måten sug lut;) hihi..... Var ei her inne som sammenlignet den med å ha omgangssyke, man går like for opp igjen som man gikk ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå