Gå til innhold

Hvor mye kostet dåpen til deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahaha.. Du er ikke bare en surmaget person, du er frekk også. I tillegg til å ha høye tanker om din egen evne til å forstå andre menneskers intellekt. God bedring.

Dersom noen kan ta seg nær av dette: "25 personer = 15.500" trenger de å gå i seg selv. Takk for en god latter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bekrefter din egen idioti nok en gang. Regner med at du er den selvtilfredse og ekle typen som skryter av hvor mye mannen din tjener.

Skrevet

Barnslig? Hvem er barnslig?

Skal bare de som hadde en rimelig dåp få lov til å svare? Av hensyn til de som har dårlig råd? Makan.

Skrevet

Du burde slutte å skyte deg selv i foten. Jo mer du skriver jo mer viser du at du er helt på bærtur.

Et tips til en annen gang skal du få helt gratis av meg. Neste gang fordommene dine løper avgårde med deg vil jeg anbefale deg å stille folk et sprøsmål før du oppfører deg som en drittsekk: I dette tilfellet kunne spørsmålet vært: "hvorfor brukte dere så mye penger på dåpen?". Da kunne du vært et hyggeligere menneske, kanskje et smartere et også.

I denne tråden har du vist deg som en fordomsfull og sur person som uten å vite noe som helst om den andre synes det er greit å være bedriten.

Skrevet

Du selv har ikke ett eneste saklig argument å komme med, ser jeg enda en gang. Og ikke er du i stand til å ta den minste selvkritikk for hvordan slike tråder som dette lett kan oppfattes av andre. Til deg er det bare å ønske god bedring, og en smule selvinnsikt. Den kommer nok med årene, skal du se.

Skrevet

Tja, det ble vel mellom 25 og 30 000 tenker jeg.

Skrevet

Det er ingen plikt å svare på spørsmål her inne, spesielt ikke når de er av den tåpelige sorten.

Skrevet

Saklig argument? For hva da? Hvorfor vi brukte så mye penger på dåpen? Spør du, så skal du få svar.

Du har bestemt deg for at jeg er en som skryter av hva mannen min tjener. At jeg trenger flere år på baken for å få selvinnsikt og at jeg må ta selvkritkk for hvordan tråder som denne kan oppfattes.

Du er ansvarlig for at du ikke slutter å være slem men turer frem. Du er ansvarlig for at du er så virkelighetsfjern i denne tråden at du tror verden er slik du har bestemt deg for at den skal være. Jeg er ikke ansvarlig for at mennesker som deg insisterer på å tolke ting negativt.

Du slenger ut av deg en masse dritt uten å vite hvem jeg er, hva min situasjon er, hva min situasjon var, bakgrunnen for valg, verdigrunnlag, alder, utdanning osv. Du fremstår som en idiot, jeg håper for din skyld at du bare ha en dårlig dag.

Ha en flott ettermiddag :)

Skrevet

Oi, det var mye! Kan man få spørre hvordan kostnadene fordelte seg for slike summer? :)

Skrevet

jeg tror ikke vi betalte for noe særlig annet enn baking av kaker. Kommer ikke på hvertfall. Svigermor (er en engel!) og lot oss disponere hennes hus, samt laget hun koldtbord til gjestene. Min far tok med drikke, og kjole hadde vi fra før, så det ble nesten kostnadsfritt for oss :)

Skrevet

Vi leide lokale, hadde koldtbord med kokk (en bekjent). Kjøpte en del pynt og hadde rosa roser. Tror det kom på rundt på mellom 5000 og 6000 kr.

Vi var ca. 30 personer.

Skrevet

De 30 personene var kun nær familie. Men vi har stor familie, hvor alle har god kontakt.

Kakene var det familiemedlemmer som bakte.

hilsen anonym 18:30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...