*TuttiFrutti* Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Har en jente på 5 uker og lurer på når dere med litt eldre barn begynte å få noen rutiner og faste tider på soving på dagtid og natt. Med førstemann mener jeg det begynte rundt 12 uker.. Flere med erfaring?
Lillemor&Gutta Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Det er utroli forskjell på ungene. Min tok kveld mellom 22 og 23 etter kansje 3-4 uker. Og plutselig var han trøtt kl 9 og nå kl 8. Våkner desto tidligere men det er deilig og ha kvelden. Rutiner la vi på en måte helt fra starten. Lurte på han pysjen etter bleieskift etter kl 9 og la han når han var trøtt. Nå når legginga er på kl er lettere med kveldsrutiner. Babyen din har nok sine rutiner. Kjenner en annen baby som er like gammel som min og den ungen har ingen rutiner i det hele tatt. Priser meg lykkelig over at jeg har et skikkeli vanedyr når jeg ser hvor slitsomt det er for andre.
abella Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 For oss var det ved 2 mnd. Da hadde han kommet inn i et mønster helt av seg selv og dagene så omtrent helt like ut. Vi begynte da å legge han tidligere på kvelden samtidig. Det gikk veldig greit, han var trøtt og grinete og veldig klar for det. Men det er vel ikke så lett å planlegge, man må vel nesten bare se det an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå