Gå til innhold

Hva kan man oppbevare i sin bh?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Bortsett fra pupper, da? Her er det stadig vekk mp3-spiller og tlf der inne, og ei venninne har det med å legge nøkler der, faktisk. Andre forslag? Man burde jo vært født med lomme på bakhue.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekstra skift kanskje? Det er nok særlig effektivt på de som trenger litt innlegg.

bankkort, leppestift, frimerker (man vet aldri når man får bruk for det...), hodepinetabletter, busstider, plaster, handleliste, tamponger, lommekniv. Det er et hav av muligheter.

Kjøper man stor nok BH kan man jo faktisk klare seg med en ultraliten og svinaktig dyr liten designer-konvoluttveske.

Skrevet

Tja...veldig kjekt disse bhene med innlegg da, så man man fjerne innleggene å bruke lommene til småpenger, bankkort. Hva med en lipgloss i kløfta? Mulighetene er mange.

Skrevet

Glemte å få med at fordelen med disse lommene er at man da slipper at alt raser ut hvis man bøyer seg litt for langt framover....

Og er puppene for digre til at slike, da kan man sy inn egne lommer.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg glemte dopapir. På løpetur i skogen i bare tights og singlet.

Forøvrig kan bilnøkler knytes fast i snora til tights som ikke har rygglomme til nøkler.

Skrevet

Jeg finner ofte rester av sjokolade, kake ol. i brystholderen

Skrevet

Min tante (omtaler seg selv som tante Pose) som er mildt sagt rablende gal stappet bhen full av kransekake i en barnedåp. Som hun senere delte med sin mann (i selskapet). Videre var det påfyll før de dro hjem. Snurrige personer.

Skrevet

sist gang jeg var på Samkroa så tøyset vi med hvor store pupper jeg kunne få, og puttet masse papir i BHen... hehe.. noe som var forferdelig praktisk når ølen til sidemannen veltet.

det ble litt sånn standar replik den kvelden ":::) har du noe mer papir eller?". etter vært som drinkene veltet (noe som skjedde relativt ofte, siden vi danset på bordet osv)

Skrevet

Tror jeg skal satse på mer pupper før jeg stapper andre ting nedi der. (Hyllene er inne i en, eh, minkende periode).

Skrevet

BNP (bevis, nøkler, penger - dog i hine hårde jeg-går-på-byen-og-fører-meg-frem-tid) og enorme mengder smuler. Og en og annen lego-bit. Helst den typen som skikkelig klør. Som en pirat med trefot og sverd.

Ellers har jeg alltids plass til en ekstra smokk.

Skrevet

åååååååååå... jeg må fortelle om første gang jeg fant ut at jeg skulle putte penger i BHen :D

det var mens jeg om min første store kjærlighet var sammen, og plutselig så fant jeg ikke pengene mine mer. så vi lette over alt og det ente med at han sa at han skulle betale resten av kvelden...

også kom vi hjem til han, passe drita begge to, og jeg sitter oppå han og tar av meg BHen... og han bare ":::) jeg tror jeg vet hvor pengene dine er" og full som jeg var så lurte jeg på hvor...

og han pekte. og de satt bokstavlig talt fast i puppene mine.

vi lo godt da, selv om jeg nekter og tro at det var spesielt hot :D

Gjest sug lut
Skrevet

Fine greier, lammis!

Anne-B, du skal vel snart oppbevare noe sånn som fem liter melk, det er ikke å kimse av, det heller.

Gjest amandine
Skrevet

Frem til jeg var ca 22 brukte jeg ikke BH, hadde oppoverpupper i 75B.. Men den gang da i 1992 hadde jeg jo heller ikke mobiltelefon eller barn, så må si det er mer praktisk med den 80 DD jeg labber rundt med nå. Har jo plass til både telefon, smokk, nøkkel til hus og bil, jeg har plass til bankkort og førerkort og egentlig alt man trenger en vinternatt;)

Skrevet

Eg fann ein smokk i bh'en etter 4-5 timar på jobb ein kveld. Det er ikkje spesielt uvanleg for meg å finne smokkar i puppene, men eg pleier ikkje å ha dei med på jobb (smokkane altså, puppene er som regel med). Av og til heng dei fast når eg tar av bh'en.

Ein bekjent fann ein liten leikedinosaur i puppestellet då ho var på personalmøte.

Og eg leita lenge etter mobilen min som ringte og ringte, før eg huska at den låg i bh'en. Hadde den ikkje på vibrering då, trur nok eg hadde oppdaga det før om eg hadde hatt det...

Skrevet

jeg lærte av bestemor å bruke bh som seddel lomme når manbar litt mye hun mente at det ikke var der det ble ledt først om man ble ranet. så når jeg er på konsert, reiser ol. er det gjerne der jeg legger penger. og eller bank kortet hehe. har også lagt husnøkkelen der da jeg ikke hadde noen lommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...