<3A&A<3 Skrevet 19. april 2010 #1 Skrevet 19. april 2010 Jeg personlig er ikke så flink til å handle for en uke av gangen...Handler ca 2-3 ganger i uka. Liker å handle på Rema 1000,og liker Coop obs.Tenker at Rema er billigst,men er det egentlig det?
gulljenta skal bli storesøster Skrevet 19. april 2010 #2 Skrevet 19. april 2010 Har en handledag i uken hvor jeg handler litt forskjellige steder etter hva som er på tilbud. Suplerer evt med melk og brød, og da på rema som er vår nermeste butikk. Hørte nylig at kiwi hadde tatt over for rema som billigste butikk, men føler at det varierer litt fra butikk til butikk, og fra vare til vare. Men spørs jo hvor mye tid du er villig til og legge i matvareinnkjøp også da.... Og hvor langt det er mellom de ulike butikkene. Om du har en times kjøretur for og komme dit hjelper det jo ikke så mye om det er litt billigere...
Arb.ledig husmor Skrevet 19. april 2010 #3 Skrevet 19. april 2010 Nå handler jeg mest på Rema 1000, men det er fordi de har den største butikken og mest oversiktelig og greit å parkere utenfor. Liker også kiwi, men ikke den som er her jeg bor. Kan også handle på Rimi, coop Prix, Eurospar og Meny, men det er mest når eg tar småkjøp og er i nærheten..
<3A&A<3 Skrevet 19. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2010 Vi bor i nærheten av Lillestrøm/Strømmen,så er ganske mange butikker å velge mellom,veldig greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå