Gå til innhold

Ikke le kjære spåere,hehe:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men når man har en ring hengende i et hårstrå å ringen vugger frem og tilbake, betyr det JA da? Og hvis ringen lager en sirkel betyr det NEI?:)

Hvis det er slik stemmer alt jeg har spurt om:)

Utenom om jeg er gravid da for det vet jeg ikke ennda,skal ha mensen idag men ingen tr er kommet og testet negativ.:(

Håper noen av dere kan svare meg:)

jeg synes alt stemmer jeg,er sikkert bare ønsketenkning:P

Dere kan godt få se om jeg er gravid med det samme hvis dere vil:)

20 feb 1981

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant dette:

Det fine med pendelen er at den bare kan besvare spørsmål med "ja", "nei" eller "kan skje".

I begynnelsen tror du kanskje at det fører til at den har meget begrenset verdi.

Du kan lure på hensikten med noe som bare kan gi så enkle svar. Men så snart du begynner å eksperimentere med en pendel, vil du innse at enkelte ganger er det ikke ønskelig med andre svar enn "ja" eller "nei"

Det er nettopp et så kategorisk svar som kan lede deg i riktig retning.

Hvis du for eksempel ikke klarer å bestemme deg for å takke ja til et jobbtilbud eller ikke, vil pendelen gi deg et klart svar uten dikkedarer. Så kan du senere benytte deg av en mer kompleks teknikk, hvis du ønsker å utforske valgmulighetene ytterligere.

Det første du bør tenke på når du skal begynne å bruke pendelen, er hvordan den kommer til

å besvare spørsmålene dine. For å gjøre dette, må du be den om å vise frem de forskjellige svarene.

Disse er letestillingen, "ja", '"nei" og "kanskje". Dette kan du enten si høyt, eller inni deg hvis det er

noen i nærheten og du ikke ønsker å påkalle rare blikk.

Hold den øverste delen av snoren eller bandet mellom tommel og pekefinger og la pendelen henge fritt det er kanskje lettest hvis du hviler albuen på et bord. Forviss deg om at pendelen er i ro og be den så vise deg letestillingen.

Den kommer enten til å forbli i ro eller bevege seg. Legg merke til hva den gjør. Så ber du pendelen om å vise deg svaret for "ja". Du kan gjøre dette ved å stille pendelen et presist spørsmål som du vet bare kan ha et positivt svar. Pendelen begynner så å bevege seg hvis ikke, svinger du den i sirkelbevegelse og ser hvilket mønster den faller til ro i.

Enkelte ganger kan pendelen leke med deg ved å gjøre svarene forvirrende eller spille dum.

Hvis det skjer; må du være streng mot den og si at den skal samarbeide. Dette lyder kanskje merkelig, men det du egentlig gjør, er å beordre din egen underbevissthet, ikke pendelen, til å anstrenge seg mer.

Hvis pendelen fremdeles gir meningsløse svar, bør du kanskje gå ut fra at det ikke er den rette tiden for å stille spørsmålet og prøve igjen senere. Uansett hvor mange ganger du har brukt en pendel, bør du alltid undersøke hvordan den kommer til å svare før du stiller spørsmål. Noen ganger vil den forandre retningen på sving" bevegelsene som betyr "ja", "nei" og "kanskje", og det kan skape kaos hvis du ikke er klar over hva som foregår.

Skrevet

Nå har du kanskje begynt å tro at pendelen er blitt besjelet av menneskene som bruker den.

Hvordan i all verden kunne den ellers la seg forvirre av det gale spørsmålet?

For å skjønne dette, må du forstå hvordan pendelen virker.

Eller snarere hvordan den muligens virker, man vet det nemlig ikke sikkert.

Når den ligger på et bord eller i en eske, er en pendel simpelthen en livløs gjenstand, Og denne tilstanden endres ikke når du holder snoren mellom fingrene.

Når du stiller den et spørsmål, er det imidlertid noe annet som tar kontrollen. Alle har en teori om hva dette er, men foreløpig finnes det ikke noe fullgodt svar.

En teori går ut på at pendelen fungerer som en forbindelse til underbevisstheten, og dermed gjør deg i stand til å komme på bølgelengde med ideer og kunnskap som ditt bevisste jeg ikke er klar over eller har oversett.

Når du stiller et spørsmå1, svarer underbevisstheten med å sende ørsmå elektriske impulser nedover i armen, og disse påvirker pendelens svingbevegelse. Dette har du allerede fått erfare hvis du har fått pendelen til å endre retning.

Du vil også oppleve det hvis du stiller pendelen et spørsmå1 og du ønsker et bestemt svar - med mindre du klarer å løsrive deg, vil svaret alltid være det du ønsker å høre.

Andre teorier å gå ut på at en eller annen form får radar trer i funksjon(det virker ganske sannsynlig hvis man benytter pendelen til å søke etter vann eller en bortkommen gjenstand). Uansett om ingen eller bare noen av disse teoriene stemmer, endrer det ikke det faktum at pendelen faktisk virker.

Hvis du imidlertid forteller deg selv at den er uvitenskapelig og derfor ikke kan virke, så har du akkurat forsikret deg om at den ikke kommer til å gjøre det. Så ikke bry deg om hvordan eller hvorfor den virker, konsentrerer deg simpelthen om det faktum at den gjør det.

I likhet med andre spådomsteknikker, må man øve for å mestre pendelen.

I begynnelsen kan du få flere gale enn riktige svar, du må lære deg å bruke den riktig.

Du kan begynne med å stille enkle spørsmål, som bare kan besvares med "Ja" eller "Nei" svar.

Bruk gjerne noen ark med symboler på og la pendelen sortere disse.

Skrevet

Oy,tusen takk for svar:)

Nå skal jeg teste den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...