Gå til innhold

Ånei, jeg angrer :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har lekt med tanken på

nr2.. Jeg går ikke på pilla og i går tenkte vi ja, nå prøver vi. I dag angrer jeg og vet ikke om jeg skal ta sånn angre pille? Eggløsnings kalkulatoren begregnet fruktbarhets perioden fra den 19 og utover ett par dager..

Hva ville dere gjort? Tatt pille eller håpa at tante rød kommer.

Nå skal det sies at jeg og sambo har prata på dette i mange månder, det var ikke noe impuls morohet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du angrer sånn helt på ordentlig? Det er jo ekstremt spennende å bli prøvere, og av og til blir spenningen kanskje litt i meste laget. Det kan jo være at du bare har fått kalde føtter, men egentlig har lyst?

Skrevet

Huffda, jeg ville ikke gjort det, siden jeg vil ha nr to:) Men om du ikke vil så må du forte deg, sjansen for at den fungerer øker jo tidligere du tar den. Tenk over om dette bare er sisteøyeblikks-kalde føtter eller om du faktisk ikke vil ha fler barn? Greit å være sikker i sin sak før ungen kommer i hvertfall:)

Skrevet

Det er det jeg ikke vet helt ordentlig nå. Tenkte over det i dag for jeg ble kvalm, at sånn må jeg kanskje gå i nesten 9mnder fremover. Fikk helt nerver for å si det sånn og alt det negative fra forrige svangerskap kom tilbake. Jeg hadde ett grusomt svangerskap med kvalme og halsbrann, bekkenløsning sså ille at jeg ikke klarte å gø de siste 4 mnder.

Huff, føler meg litt råttent for je vil jo at mini

skal få søsken.

Tror jeg kjøper en sånn pille bare sånn for sikkerhets skyld. Men er sånn i tvil, og jeg burde jo ikke være det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...