Gå til innhold

Leger / gynekologer i Oslo med peiling på hormonforstyrrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å vite hvor jeg skal henvende meg. Jeg føler at ingen av stedene jeg har vært har spesielt peiling på hormonforstyrrelser. Jeg har uregelmessig mens, og har både vært hos fastlegen min og en gynekolog. Fastlegen tok blodprøve, og ga meg beskjed om normale verdier. Gynekologen fant ingen cyster, men sa at hormonene viste PCO-tendens. Etter hva jeg skjønner etter å ha lest på nett, må man ha cyster for å kalle det PCO, hvis ikke er det PCOS(?) Gynekologen sa at det ikke var PCOS.

Jeg har blitt skikkelig i villrede, og ønsker å finne ut hva som egentlig er min diagnose. I det siste føler jeg også at hårveksten har økt.Jeg ønsker også å bytte fastlege. Han jeg har klarte ikke å svare på noen av spørsmålene jeg hadde rundt dette. Kan noen anbefale en fastlege i Oslo som er flink på dette med hormonforstyrrelser?

Gynekologen sa at jeg kunne få pergo om jeg ønsket å bli gravid. Jeg har ikke startet prøvingen enda, men ønsker å få vite hva som feiler meg. Kan noen anbefale en gynekolog i Oslo som har god peiling på PCO(S)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åsle Marit Ullern på Femina er vel en av dem som kan mest.

Men hun kan nok ikke alt hun heller. Det er mye forskning på pcos og det kommer noen forskningsresultater snart.

Men prøv henne, hun vil kunne henvise deg videre om nødvendig.

Pass på at du får henne og ikke vikaren, tror ikke vikaren kan like mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...